شرکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح، عبادت بزرگی است


شرکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح، عبادت بزرگی است

مازندران - امام جمعه ساری، شرکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح را عبادت بزرگی دانست و گفت: روز انتخابات باید به نیت یک شهید وضو بگیریم و در پای صندوق های رأی حاضر شویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه مرکز استان با اشاره به در پیش بودن دهه کرامت و سالروز دو خجسته میلاد امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س)، گفت: باید حیات کریمانه را تمرین کنیم و بدون تمرین حیات کریمانه انسان به کرامت نمی رسد.

وی با بیان این که انسان با تقوا تر نزد خدا گرامی تر و از کرامت بیشتری برخوردار است، افزود: باید در زندگی با تقوا باشیم و هر چه تقوا و پارسایی ما در دنیا بشتر باشد از کرامت بیشتری نزد خداوند برخوردار هستیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه سخنان خود با تأکید بر این که طبیعت باید زنده و شاداب باشد تا زندگی انسان با طراوت باشد، گفت: اگر منابع طبیعی، فضای سبز و جنگل ها به ویلا و خانه سازی تبدیل شود به طور حتم پیامدهای ناگواری برای جامعه ما در پی خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به این که باید کاری کنیم که بیابان به وجود نیاید که نیاز به بیابان زدایی باشد، افزود: متأسفانه بعضی از دریاچه ها و تالاب ها تبدیل به بیابان، کویر و خواستگاه ریز گردها تبدیل شده است.

وی در ادامه سخنان خود با ابراز تأسف از تجاوز به منابع طبیعی و جنگل ها، خاطرنشان کرد: متأسفانه امروز شاهد تجاوز به جنگل، منابع طبیعی، کوه، دریا و دشت هستیم و این مسأله به صورت یک فساد مطرح است و دستگاه های مسؤول باید در حفظ این ثروت های عظیم ملی و خدادادی تلاش بیشتری داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن انتخابات مهم در کشور، گفت: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی وارد کردن عنصر اراده ملی در حاکمیت کشور است و مسؤولان از رهبری تا شورای اسلامی روستاها به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم از سوی مردم انتخاب می شوند و باید قدردان این نعمت باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که دشمنان از روی حسادت و عناد نمی خواهند این نقطه و قوت برجسته را بیان و اذعان کنند و به همین دلیل مردم را به وادار عدم شرکت در انتخابات می کنند، افزود: دشمنان با تبلیغات سوء به دنبال مأیوس کردن مردم هستند و کاندیداها نیز بعضاً بداخلاقی می کنند.

وی با تأکید براین که تبلیغات باید سالم و اخلاقی و در آن نقاط قوت نظام اسلامی بیان شود، تصریح کرد: باید علی رغم خواست دشمنان حضور حداکثری در پای صندوق های رای داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که ما ملت شیعه هم تجربه نه گفتن به رهبری و تلخی آن و هم تجربه آری گفتن و شیرینی های آن را داریم، خاطرنشان کرد: مردم در زمان امام علی(ع) به ایشان نه گفتند و پیامد آن را دیدند، اما مردم ایران در نهضت انقلاب اسلامی به رهبری آری گفتند و نتیجه و شیرینی آن را امروز می بینیم.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با تأکید بر این که باید به رهبری که فراخوان حضور حداکثری در انتخابات را دادند آری بگوییم، تصریح کرد: همه باید با حضور حداکثری در پای صندوق های رأی، حماسه دیگری را خلق کنیم.

وی، شرکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح را عبادت بزرگی دانست و افزود: روز جمعه باید به نیت یک شهید وضو بگیریم و در پای صندوق های رأی حاضر شویم و با این کار دشمنان را نایمید و امام زمان(عج) و ارواح طیبه شهدا را خوشحال کنیم./950/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 9 فروردین 1403