معزی: تجارت، ثبات می‌خواهد نه ماجراجویی و دشمن‌سازی


معزی: تجارت، ثبات می‌خواهد نه ماجراجویی و دشمن‌سازی

تهران - ایرنا - معاون اطلاع رسانی و ارتباطات دفتر رییس جمهوری در پیام توئیتری تاکید کرد: حمله به سفارت عربستان در تهران افزون بر ضربه به چهره‌ ایران پسابرجام، تشدید کننده‌ تنش‌هایی بود که صادرکنندگان و بخش خصوصی ایران، قربانی آن شد.تجارت ثبات می‌خواهد نه ماجراجویی و دشمن‌سازی.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «علیرضا معزی» امروز - جمعه- در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: حمله به سفارت عربستان افزون بر ضربه به چهره‌ ایران پسابرجام، تشدید کننده‌ تنش‌هایی بود که صادرکنندگان و بخش خصوصی ایران، قربانی آن شد.

معاون اطلاع رسانی و ارتباطات دفتر رییس جمهوری در ادامه تصریح کرد: نمی‌شود حمله‌کنندگان به سفارت همسایگان، شریک سیاسی‌شان باشد وهمزمان، تجارت با همسایگان شعار آنها. تجارت، ثبات می‌خواهد نه ماجراجویی و دشمن‌سازی.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری روز گذشته در سخنانی در آیین بهره برداری از طرح های وزارت نیرو گفت: ما همیشه بر تعامل سازنده تاکید کرده‌ و گفته‌ایم باید با همه کشورهایی که دوستدار ایران هستند در تعامل باشیم. به‌ ویژه همسایگانمان. خدا نیامرزد آنهایی که با کارهای کودکانه و احمقانه و حمله به اماکن دیپلماتیک نگذاشتند روابط ایران با برخی همسایگان انجام بگیرد.

وی افزود: «اگر این کارها نبود ما امروز شرایط بهتری داشتیم.»

حمله به سفارت عربستان در تهران روز شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۴ پس از اعدام شیخ نمر، روحانی مخالف دولت عربستان توسط عده ای انجام شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا