فعالیت 121 ستاد مردمی انتخاباتی آیت الله رئیسی در کشور/ هزینه‌ چاپ بنر و پوسترهای تبلیغاتی صرف امور خیریه می‌شود


فعالیت 121 ستاد مردمی انتخاباتی آیت الله رئیسی در کشور/ هزینه‌ چاپ بنر و پوسترهای تبلیغاتی صرف امور خیریه می‌شود

مسئول هماهنگی ستادهای کل کشور آیت الله رئیسی گفت: 121 ستاد مردمی در کل کشور تحت نظارت یک گروه یازده نفره موسوم به شورای هماهنگی، فعالیت‌های تبلیغاتی آیت الله سید ابراهیم رئیسی را انجام می‌دهند.

به گزارش مشرق، علیرضا افشار عصر امروز در همایشی در جمع مسؤولان ستادهای مردمی خراسان رضوی با بیان اینکه ما هم اکنون از دوران تبلیغی گذر کرده و به دوران تهییجی رسیده‌ایم، اظهار کرد: در دوران تهییجی ما وظیفه‌مان ترغیب مردم برای مشارکت در انتخابات و ایجاد رغبت در حضور فعال‌تر آرای خاکستری و پررنگ‌تر کردن حضور آگاهانه مردم برای انتخاب هوشیارانه‌تر مردم برای انتخاب اصلح است.

مسئول هماهنگی ستادهای کل کشور آیت الله رئیسی افزود: به منظور هماهنگی ستادهای مردمی کل کشور گروهی به‌نام گروه وفاق تشکیل که در جهت هماهنگ کردن هرچه بیشتر این ستادهای مردمی تشکیل شده و وظیفه سرکشی و یکپارچه کردن فعالیت‌های ستادهای کشور را عهده دارند.

وی گفت: جهت جلوگیری از اسراف و تبذیر، آیت الله رئیسی دستور دادند تا از چاپ پوستر و بنرهای بزرگ پرهیز و هزینه‌های چاپ بنر و پوسترهای تبلیغاتی در کل کشور صرف امور خیریه و افراد بی‌بضاعت شود.

افشار عنوان کرد: ۱۲۱ ستاد مردمی در کل کشور تحت نظارت یک گروه یازده نفره موسوم به شورای هماهنگی، فعالیت‌های تبلیغاتی آیت الله سید ابراهیم رئیسی را انجام می‌دهند.

منبع: فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینم از طرز تهیه آش گوشت + فیلم