سرمربی تیم ملی فوتبال زنان جوان: بازی اول سخت بود اما برنده شدیم/ راه درازی در پیش داریم


سرمربی تیم ملی فوتبال زنان جوان:  بازی اول سخت بود اما برنده شدیم/ راه درازی در پیش داریم

مریم آزمون می‌گوید عملکرد تیم ملی ایران در نیمه دوم بازی با تاجیکستان بهتر بود و تا قهرمانی در تورنمنت کافا راه زیادی باقی مانده است.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال زنان جوان ایران، جمعه‌شب، ۲۱ خرداد در اولین دیدار خود از تورنمنت فوتبال آسیای مرکزی موسوم به کافا مقابل تاجیکستان میزبان به میدان رفت و با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید. ملی‌پوشان دوشنبه، ۲۴ خرداد در دومین دیدار خود مقابل افغانستان به میدان می‌روند.

مریم آزمون، سرمربی تیم ملی جوانان در مورد این پیروزی گفت: بازی اولمان بود و خوب شروع کردیم. حریف بعد از اینکه گل اول را زدیم، حملات بیشتری کرد وکار برای ما سخت بود اما هدفمان این بود که بازیکنان در دیدارهای آینده بهتر شوند و تاکتیک‌های مورد نظر را اجرا کنند.

او افزود: تاجیکستان در نیمه اول و بعد از دریافت گل خیلی فشار آورد اما توانستیم بازی را حفظ کنیم. در نیمه دوم از بازیکنان تیم خواستیم که بیشتر تک ضرب و دو ضرب کار کنند چون دوندگی تاجیکستان خیلی زیاد بود و تا توپ دست بازیکنان ما می‌رسید چند نفری او را تحت فشار می‌گذاشتند.

سرمربی تیم ملی جوانان در ادامه گفت: در کل نیمه دوم از بایکنانم راضی‌تر بودم و بهتر کار کردند. موقعیت‌های زیادی داشتیم که هم نتواسنتیم گل کنیم و هم داور آفسایدهای زیادی می‌گرفت. بازی اول سخت بود اما برنده شدیم و امیدوارم در دیدارهای بعدی بهتر کار کنیم. راه دارزی در پیش داریم و برای رسیدن به اهدافمان باید خیلی کار کنیم.

آزمون در مورد تیم تاجیکستان بیان کرد: این تیم نسبت به دوسال پیش که بازی‌هایشان را آنالیز کرده بودیم، واقعا تغییر کرده بود و تیم خوب و جنگنده ای بود. به تاجیکستان و مربی این تیم تبریک می گویم. مطمئنم در آینده‌ای نزدیک می تواند بهتر هم باشد.

مربی تیم ملی: باید آماده دیدار با افغانستان شویم

مریم جهانی نجاتی، مربی تیم ملی هم در مورد پیروزی مقابل تاجیکستان گفت: اولین دیدار ما بعد از دو سال تعطیلی بود. نیمه اول خیلی ناهماهنگ بودیم اما به اجرای تاکتیک‌هایمان اصرار داشتیم. نیمه دوم هماهنگ‌تر شدیم و بازیکنان استرس کمتری داشتند. راه درازی در پیش داریم و باید خود را سریع برای بازی بعدی ریکاوری کنیم. تاجیستان هم تیم بسیار خوبی بود و عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتند.

کاپیتان تیم ملی: سعی می‌کنیم قهرمان شویم

فاطممه شبان، کاپیتان تیم ملی هم گفت: نیمه اول کمی به هم ریخته بازی کردیم اما تلاشمان این بود که نکات مد نظر مربی را انجام بدهیم و در نیمه دوم بهتر شدیم. تاجیکستان هم تیم خوبی بود و توانست عملکرد خوبی نشان دهد. ما هم هر روز سعی می‌کنیم، پیشرفت کنیم و بازی بهتری را نمایش بدهیم تا در کافا به قهرمانی برسیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس