سهمیه المپیک با اختلاف داخلی از چنگ فاطمه صادقی پرید!


سهمیه المپیک با اختلاف داخلی از چنگ فاطمه صادقی پرید!

صادقی در حالی در مسابقات امروز از کسب سهمیه المپیک بازماند که فاطمه بغلانی‌پور مربی او با وجود داشتن ویزا و بلیت مسابقات، در لحظات آخر به دلیل برخی اختلافات از حضور در مسابقات سرباز زد!

مسابقات کاراته گزینشی المپیک از صبح امروز (جمعه 21 خرداد ماه) در پاریس آغاز شد و در کاتای انفرادی بانوان، فاطمه صادقی نماینده کشورمان با 3 شکست در مرحله پایانی از دستیابی به سهمیه المپیک باز ماند.

به گزارش تابناک ورزشی، صادقی در مرحله نهایی ابتدا با نتیجه 25.62 بر 24.5 مقابل دلیرا بوزان از ترکیه مغلوب شد و در ادامه با نتیجه 24.98 بر 25.14 مقابل جاسمین گانتر از آلمان شکست خورد. نماینده کشورمان در گام سوم نیز با نتیجه 25.74 بر 25.12 مقابل الکساندرا فراچی از فرانسه شکست خورد تا در مرحله پایانی در جایگاه چهارم قرار گیرد و از کسب سهمیه المپیک بازبماند.

در کاتای بانوان، دلیرا بوزان از ترکیه، الکساندرا راچی از فرانسه و جاسمین گانتر از آلمان به ترتیب با کسب جایگاه‌های اول تا سوم مسابقات موفق به کسب سهمیه المپیک توکیو شدند.

سهمیه المپیک با اختلاف داخلی از چنگ فاطمه صادقی پرید!

صادقی برای حضور در مرحله نهایی مسابقات، صبح امروز ابتدا در گروه سوم به رقابت با رقبایی از فرانسه، تایلند، جمهوری چک، پرو، ونزوئلا، مجارستان، السالوادور، لهستان و نروژ پرداخت و با کسب 24.28 امتیاز به عنوان صدرنشین گروه به دور بعد صعود کرد.

نماینده کاتای بانوان کشورمان در ادامه و در گروه دوم با کسب 25.46 امتیاز بالاتر از رقبایی از کشورهای ترکیه، کانادا، فرانسه، تایلند، جمهوری چک، مصر و یونان قرار گرفت و به دور سوم راه یافت.

او در دور سوم در قابت با کاتاروهای ترکیه، فرانسه و کانادا با کسب 24.6 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

نماینده کاتا کشورمان در دور چهارم به مصاف "کریستا پوتری" از اندونزی رفت و با برتری 25.6 بر 24.68 مقابل حریف خود راهی مسابقات دوره‌ای شد.

همچنین در رقابت‌های کومیته نیز امیر مهدی‌زاده نماینده وزن 67- کیلوگرم کشورمان با شکست در دور سوم مقابل کاراته‌کا اردنی از دور مسابقات کنار رفت و فرصت کسب سهمیه المپیک را از دست داد.

در ادامه مسابقات، فردا(شنبه- 22 خردادماه) ابوالفضل شهرجردی در کاتای مردان و رزیتا علیپور در مسابقات وزن 61- کیلوگرک کومیته بانوان برای کسب سهمیه المپیک توکیو تلاش خواهند کرد.

صادقی در حالی در مسابقات امروز از کسب سهمیه المپیک بازماند که فاطمه بغلانی‌پور مربی او با وجود داشتن ویزا و بلیت مسابقات، در لحظات آخر به دلیل برخی اختلافات از حضور در مسابقات سرباز زد تا غیبت او در کنار صادقی در مسابقات به وضوح مشخص باشد و سهمیه کاتای بانوان به راحتی برباد رود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید