سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» در عالی ترین درجه محبوبیت بین مردم قرار داشت


سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» در عالی ترین درجه محبوبیت بین مردم قرار داشت

آیت الله حسینی ضمن تاکید بر اینکه سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» مرد میدان، عمل و رزم بود، گفت: این شهید بزرگوار در عالی ترین درجه محبوبیت بین مردم قرار داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» ظهر امروز (19 خرداد ماه) در نشست انجمن نویسندگان حوزوی و تجلیل از برگزیدگان همایش «سردار دلها» که به همت حوزه علمیه علی ابن موسی الرضا (علیه السلام) یاسوج برگزار شد، اظهار کرد: شهادت ابا عبدالله الحسین(ع) حیات دهنده به مکتب تشییع بود.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد به آیه 169 سوره آل عمران «وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ» اشاره کرد و گفت: خداوند یک حیات ویژه برای شهدا قائل شد.

وی با اشاره به اینکه یاد و گرامی داشت شهادت و شهدا حیات دوباره به جامعه بشری می دهد، ادامه داد: نفس و حیات ما به حادثه کربلا و شهدای آن که در راس آنها امام حسین (ع) بود وابسته است.

آیت الله حسینی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «ما از جنگ سالها درس خواهیم گرفت» اشاره کرد و افزود: امروز وقتی خاطرات دوران جنگ تحمیلی را مرور می کنیم، ذهن، فکر و باور ما تغییر می کند.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: هر شخص یا کشوری دوران پرافتخاری دارد که وقتی یادآوری می شود، تلاش می کند که این دوران پرافتخار را حفظ کند.

وی ضمن تاکید بر گرامی داشت شخصیت های ارزشمند انقلاب و نظام و یاد و نام آنها، خاطرنشان کرد: اگر قلم ها، ذهن ها و یادها به سمت میدان جهاد و مقاومت بود، قدم ها نیز در این مسیر حرکت خواهد کرد.

آیت الله حسینی تصریح کرد: اگر قلم ها، ذهن و پژوهش ها مسیر انحرافی پیدا کرد طبیعی است قدم ها منحرف خواهند شد و در میدان به گونه ای دیگر عمل می کنیم و دست و سر تسلیم و تعظیم در برابر دشمن فرود می آید.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» مرد میدان، عمل و رزم بود، گفت: این شهید بزرگوار در عالی ترین درجه محبوبیت بین مردم قرار داشت.

وی به تشییع باشکوه سپهبد سلیمانی اشاره کرد و گفت: با تشییع باشکوهی که در کشور برای شهید مقاومت شکل گرفت، جان تازه ای به اسلام، انقلاب، ملت و محور مقاومت بخشید و در واقع انقلابی شکل گرفت که دشمن را به وحشت انداخت.

آیت الله حسینی ضمن تقدیر و تشکر از رئیس حوزه علمیه علی ابن موسی الرضا(ع) فعالیت حوزه علمیه در حوزه ایثار و شهادت و گرامی داشت یاد و نام سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» ارزشمند دانست و اظهار کرد: باید تلاش کنیم این کار در سطح مدارس و دانشگاه ها نیز انجام شود.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر ما خواهان مجد و عظمت بیشتر اسلام و کشور هستیم نباید این افراد را فراموش کنیم.

وی خاطرنشان کرد: نوشتن دل نوشته آثار روحی معنوی و اعتقادی مطلوبی بر افراد دارد و بیشترین اثر آن نصیب جامعه به ویژه جوانان خواهد شد.

آیت الله حسینی ضمن تاکید بر تولید محتوا در فضای مجازی، گفت: دشمنان در این فضا در تلاش برای معرفی الگوهای دیگری که مسیر انحرافی دارند بوده و باید حضوری فعال در این مسیر داشته باشیم.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟