بیش از 2 هزار سازه تبلیغاتی انتخابات 28 خرداد در تهران نصب شد


بیش از 2 هزار سازه تبلیغاتی انتخابات 28 خرداد در تهران نصب شد

تهران- ایرنا- معاون تبلیغات سازمان زیباسازی شهرداری تهران اعلام کرد: بیش از 2 هزار سازه تبلیغاتی موقت به منظور تبلیغات نامزدهای انتخابات 28 خرداد در مناطق 22 گانه تهران نصب شد.

حمید فرزام روز شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: در آستانه برگزاری چهار انتخابات ریاست جمهوری، شورای شهر و همچنین میان دوره ای خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی ار مدت ها قبل بیش از ۲ هزار سازه تبلیغاتی برای این انتخابات تهیه و با محوریت شهرداری مناطق از ۲ روز گذشت جانمایی آن آغاز شد.

وی افزود: با توجه به نیازی که در انتخابات‌ دوره‌های قبل وجود داشته وضعیت را برآورد کردیم و خیلی بیشتر از آن ساخته و آماده کرده‌ایم تا در انتخابات پرشور این سازه‌ها نصب شود و از ستادهای داوطلبین می خواهیم برای از بین نرفتن فضاهای شهر، تراکت و پوسترهای دواطلبین را فقط در این جایگاه ها نصب کنند.

معاون سازمان زیباسازی شهرداری تهران ادامه داد: در تمامی مسیرهای پرتردد از جمله میدان های اصلی چندین سازه تبلیغاتی نصب شده و در صورت نیاز آمادگی نصب سازه های بیشتر فراهم است.

وی خاطرنشان کرد: طبق بازدیدهای میدانی تمامی شهرداری های مناطق ۲۲ گانه تهران نسبت به نصب این سازه ها اقدام کردند و از مسئولین ستادهای داوطبین می خواهیم برای زیبا نگه داشتن فضاهای شهری از نصب پوستر بر روی دیوارها و سایر مکان ها خودداری کنند.

به گفته فرزام، معمولا این سازه‌ها در مقابل دانشگاه ها و سایر مکان های تجمعی از جمله پاساژها و بوستان ها نصب شده و انتظار است این اقدام موجب شود که فضاهای کمتری از شهر تهران دچار آلودگی بصری شود.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره رئیس جمهوری، دومین میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و نخستین میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی یازدهم، ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس