چهاردهمین جشنواره زیر سایه خورشید در گلستان برگزار می‌شود


چهاردهمین جشنواره زیر سایه خورشید در گلستان برگزار می‌شود

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس گلستان با بیان اینکه چهاردهمین جشنواره زیر سایه خورشید از امروز الی 4 تیرماه برگزار می‌شود، گفت: خدام رضوی روز 29 خردادماه در استان حضور پیدا می‌کنند.

سیدحسین علوی صبح امروز شنبه ۲۲ خردادماه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی، خدمات اجتماعی، عمرانی، سلامت، توزیع بسته‌های معیشتی و حضور خدام در بیمارستان از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده در چهاردهمین جشنواره زیر سایه خورشید در گلستان است.

وی با اشاره به اینکه مجموعاً طی این مدت ۸۸۸ برنامه در استان اجرا می‌شود، افزود: با توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مصوبات ستاد ملی کرونا، خدام رضوی در شهرهای قرمز حضور پیدا نمی‌کنند.

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس گلستان در ادامه بیان کرد: تاکنون ۷ هزار نفر در حوزه خادم یاری در استان گلستان ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد بیش از ۴ هزار نفر فعال شده‌اند و امکان تشرف خادم یاری حرم امام رضا (ع) را دارند.

علوی با اشاره به اینکه اقدامات در حوزه محرومیت‌زدایی از سال ۱۳۹۵ شروع شد، گفت: اعزام زائران محروم به مشهد مقدس یکی از اقدامات خوبی که صورت گرفت و در این راستا ۱۵ هزار نفر زائر اولی به مشهد مقدس اعزام شدند. البته با شیوع ویروس کرونا، این اعزام‌ها لغو شد.

وی خاطرنشان کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا تولید ماسک، مواد ضدعفونی کننده و... نیز با همکاری نمایندگی آستان قدس در گلستان در دستور کار قرار گرفته بود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 9 فروردین 1403