888 برنامه به مناسبت دهه کرامت در گلستان برگزار می‌شود


888 برنامه به مناسبت دهه کرامت در گلستان برگزار می‌شود

گرگان - ایرنا - مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در گلستان گفت که همزمان با دهه کرامت و در فاصله زمانی ولادت حضرت معصومه (س) تا ولادت امام رضا (ع) 888 برنامه با عنوان جشن‌های زیرسایه خورشد در این استان برگزار می‌شود.

سیدمحمد علوی روز شنبه در نشست خبری اظهار داشت: جشن‌های زیرسایه خورشید از امروز ۲۲ خرداد آغاز شده و تا چهارم تیر ماه ادامه خواهد داشت.

یک و یازدهم ذی‌القعده تولد حضرت معصومه (س) و ولادت امام رضا (ع) است که در ایران به عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در گلستان افزود: این برنامه‌ها در بخش های فرهنگی، هنری، ورزشی، خدمات اجتماعی، بهداشتی و معیشتی اجرا شده و امیدواریم مورد استقبال مردم استان قرار بگیرد.

علوی یادآور شد: با توجه به همزمانی بخشی از دهه کرامت با انتخابات ۱۴۰۰ و برای تحت تاثیر قرار نگرفتن برنامه‌های دهه کرامت با برنامه‌های انتخاباتی، خدام رضوی از روز شنبه ۲۹ خرداد ماه در شهرهای استان حضور خواهند یافت.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر گلستان چهار هزار و ۲۰۰ خادمیار رضوی دارد که با توجه به شرایط کرونایی و تعطیلی خدمت در حرم امام رضا (ع) در قالب نیروهای جهادی براساس تخصص خود در گلستان ارائه خدمت می‌کنند.

وی همچنین به برنامه های این نمایندگی برای رفع محرومیت گلستان اشاره کرد و گفت: بعد از سیل آق‌قلا موسسه دامپروری رضوی در استان تاسیس شد و به ۲۵۰ خانوار، تسهیلات ۷۰۰ میلیون ریالی با دوره تنفس ۶ ماهه برای خرید دام سبک پرداخت شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 9 فروردین 1403