مسوولان ستاد رضایی: برنامه محور بودن نامزدها در انتخاب اصلح موثر است


مسوولان ستاد رضایی: برنامه محور بودن نامزدها در انتخاب اصلح موثر است

سمنان- ایرنا- مسئولان ستاد انتخاباتی محسن رضایی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در استان سمنان گفتند:مردم با شعور هستند و بیان واقعیت ها و سخنان برنامه محور نامزدها در مناظره ها در انتخاب فرد اصلح نقش کلیدی دارد. 

به گزارش ایرنا، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خردادماه جاری برگزار می‌شود.

محسن رضایی دبیر کنونی مجمع تشخیص مصلحت نظام متولد سال ۱۳۳۳ اکنون علاوه بر دبیری مجمع تشخیص مصلحت نظام، استاد دانشگاه امام حسین(ع) است.

وی فعالیت سیاسی خود را از سال‌های ابتدای دهه ۱۳۵۰ آغاز کرد که منجر به دستگیری او توسط ساواک شد و دوره‌ای را نیز در شهر اهواز در زندان سپری کرد.

پس از وقوع انقلاب ۱۳۵۷ وی از پایه‌گذاران سازمان مجاهدان انقلاب اسلامی بود، همچنین یکی از اعضای هیات ۱۲ نفره تدوین اساسنامه سپاه پاسداران در زمستان ۱۳۵۷ به شمار می‌آمد.

رضایی از ۱۳۵۸ تا ۱۳۶۰ نخستین فرمانده واحد اطلاعات سپاه بود و در سال ۱۳۶۰ با حکم امام خمینی(ره) به فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب شد و تا ۱۳۷۶ برای مدت ۱۶ سال در این جایگاه فعالیت کرد.

وی در سال ۱۳۷۸ خود را نامزد نمایندگی مجلس شورای اسلامی در تهران کرد و در فهرست «ائتلاف خط امام و رهبری» (معروف به جناح راست) و جامعه روحانیت مبارز قرار داشت، اما موفق به کسب آرای لازم نشد.

او همچنین در انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۸۴ نیز با شعار انتخاباتی «دولت عشق» حضور یافت، اما ۲ روز پیش از برگزاری انتخابات کناره‌گیری خود را اعلام کرد. در بیانیه‌ای که او در آن زمان منتشر کرد، دلیل کناره‌گیری خود را «جلوگیری از پراکندگی آرای مردم» در اثر کثرت نامزدها عنوان کرد.

رضایی یکی از نامزدهای دوره دهم در سال ۱۳۸۸ و دوره یازدهم در سال ۹۲ بود که در بین نامزدهای رسمی انتخابات موفق به کسب اکثریت آرا نشد.

هم اکنون نیز صلاحیت محسن رضایی به عنوان یکی از کاندیداهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری توسط شورای نگهبان تایید شده است.

خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) به‌عنوان رسانه رسمی نظام فرصت برابر را برای انتشار برنامه های انتخابات در اختیار نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری قرار داده که در همین راستا در نشست یک ساعته محمد اسماعیل قزوه ای رییس ستاد استانی محسن رضایی و مهدی شاهورانیان رئیس شورای راهبردی ستاد استانی محسن رضایی در استان سمنان ضمن گفت و گو با ایرنا، به بیان نظرات و دیدگاه‌های نامزد مورد حمایت خود در زمینه مسائل کشوری و مسایل استانی پرداختند.

مسوولان ستاد رضایی: برنامه محور بودن نامزدها در انتخاب اصلح موثر استمهدی شاهورانیان

رضایی دارای برنامه جامع در حوزه‌های مختلف کشور است

رئیس شورای راهبردی ستاد استانی محسن رضایی به ایرنا گفت: رضایی برنامه های جامع در حوزه‌های مختلف کشوری دارد که نجات اقتصاد از وضعیت فعلی مهمترین برنامه وی است.

مهدی شاهورانیان ادامه داد: اطلاعات، اسناد، مدارک و برنامه‌های موجود نشان می‌دهد که می‌توان واسطه‌ها را از میان برداشت و کارهای بزرگی انجام داد که یارانه ۴۵۰ هزار تومانی و کمک به اقتصاد زنان خانه دار از جمله نتایج این اقدام‌ها است.

شاهورانیان همچنین به تشکیل دولت جوان و کارآمد با میانگین سنی کمتر از ۵۰ سال در دولت محسن رضایی اشاره کرد و افزود: رضایی به صورت جدی به جوانان اعتماد دارد و امر اتکا به توان جوانان انقلابی را در عمل نشان داده است.

وی اضافه کرد: محسن رضایی از روز اول حضور در مجمع تشخیص مصلحت نظام برای دوستی با تمام کشورها و مردم جهان برنامه داشت و او معتقد است که می‌تواند با کمک مشاوران و همرزمان گذشته خود نظم در سیاست خارجی ایجاد کند و در بخش سفارتخانه‌ها نیز واحد اقتصادی را فعال و جذب سرمایه داشته باشد.

رضایی از نوجوانی در عرصه سیاسی کشور نقش‌آفرین بوده است

رییس ستاد استانی محسن رضایی نیز گفت: رضایی در سن ۱۷ سالگی وارد عرصه سیاسی و در ۱۹ سالگی تحت تعقیب رژیم ساواک قرار گرفت و از نوجوانی در عرصه سیاست حضور فعال داشت و در مسائل مربوط به پیروزی انقلاب نیز نقش برجسته داشت.

محمد اسماعیل قزوه ای اظهار داشت: وی با قدرت اجرایی، حدود سه میلیون نفر نیروی زبده انقلابی و بسیجی و نیروی سپاه در بخش دریایی، زمینی و هوایی تحویل داد.

وی افزود: ایجاد قرارگاه خاتم الانبیاء به عنوان بزرگترین نهاد سازندگی و مورد تایید نظام و انقلاب و ایجاد دانشگاه امام حسین(ع) برای تربیت نیروهای سپاه و انقلابی از جمله اقدام های محسن رضایی در بخش اجرایی کشور است.

قزوه ای خاطرنشان کرد: رضایی تنها نامزد برنامه محور و نتیجه گرا است که دغدغه اقتصاد و معیشت دارد و در تلاش است بتواند با تمام توان در صحنه انتخابات ریاست جمهوری انجام وظیفه کند.

وی استفاده از مدیران ارشد بومی در هر استان و ایجاد تیم اقتصادی قوی را از برنامه‌های محسن رضایی بیان کرد و گفت: امیدواریم با حضور محسن رضایی، دولت اقتصادی روی کار بیاید تا اقتصاد در هر منطقه پیش برود و کاهش آمار بیکاری، استفاده از نخبگان و رشد اقتصادی را در استان ها شاهد باشیم.

قزوه ای ادامه داد: در دولت رضایی، شورای راهبردی هر استان با استفاده از ظرفیت و دیدگاه اقتصادی و سیاسی افراد نخبه و جوانان دارای تفکر انقلابی زیر ۵۰ ساله ایجاد می‌شود.

مسوولان ستاد رضایی: برنامه محور بودن نامزدها در انتخاب اصلح موثر استمحمد اسماعیل قزوه ای

بداخلاقی در مناظره‌ها فرار رو به جلو است

شاهورانیان با اشاره به آن چه که برخی بداخلاقی های انتخاباتی در مناظره ها خواند گفت: طبق نظرسنجی های مردمی، پرداختن به مسائل حاشیه‌ای موضوع ناراحت کننده ای است که فقط دشمنان ما را خوشحال کرد.

وی افزود: مردم بدون شک با بداخلاقی موافق نیستند و به دنبال انتخاب فردی هستند که در خط رهبری و انقلابی باشد و از خط قرمز نظام عبور نکند.

شاهورانیان همچنین در ادامه محسن رضایی را پیروز مناظره دوم تلویزیونی دانست و گفت: با برگزاری هر مناظره رویش آرا داشتیم و ریزش نداشتیم که این امر نشان می‌دهد مردم با شعور هستند و بیان واقعیت ها و سخنان برنامه محور در انتخاب آن‌ها نقش کلیدی دارد.

وی اضافه کرد: رضایی دارای برنامه، دارای توان مجادله لفظی و توان مدیریت زمان است که با توجه به این ویژگی‌ها در مناظره آخر نیز همچون مناظره های قبلی سربلند خواهد شد.

قزوه ای نیز در خصوص مناظره‌های انتخاباتی گفت: محسن رضایی مورد اعتماد نظام و رهبری است و با عملکرد خود در مناظره، انتقادات سازنده بیان کرد که توان اجرایی خود را به رخ دیگر نامزدهای انتخاباتی کشاند.

وی ادامه داد: محسن رضایی برنامه‌های راهبردی، دیدگاه‌های مختلف در حوزه‌های گوناگون و ارائه برنامه شفاف را در مناظره دنبال می‌کند.

محسن رضایی تا پایان در عرصه انتخابات حضور دارد

قزوه ای در خصوص عدم انصراف رضایی به نفع نامزدهای دیگر گفت: فردی که با برنامه آمده است و با قدرت به جلو حرکت می‌کند، بدون شک کناره‌گیری نخواهد داشت.

وی تصریح کرد: موضوع کناره‌گیری نامزدها به نفع دیگری قابل پیش‌بینی نیست و این حرکت صحیح نیست و بداخلاقی در عرصه انتخابات محسوب می‌شود.

شاهورانیان نیز در این زمینه بیان کرد: هفت نامزد انتخابات ریاست جمهوری منتخب شورای نگهبان هستند اما موضوع کناره‌گیری به نفع دیگری حرکت خوب و پسندیده ای نیست.

مسوولان ستاد رضایی: برنامه محور بودن نامزدها در انتخاب اصلح موثر است

صنعت و کشاورزی استان سمنان به نگاه علمی نیاز دارد

شاهورانیان سمنان را استانی پهناور و دارای ظرفیت‌های فراوان معرفی کرد و گفت: باید در زمینه صنعت و کشاورزی، دیدگاه‌های سنتی فراموش شود و اقدام‌های زیربنایی در جهت توسعه و استفاده از علوم روز دنبال شود.

وی همچنین به طرح انتقال آب خزر به استان سمنان اشاره کرد و گفت: انتقال آب خزر به سمنان باید با برنامه‌ریزی و بررسی اکوسیستم کشوری دنبال شود اما می‌توان با برنامه‌ریزی مناسب، از منابع آبی سمنان بدون کمبود به راحتی بهره برد.

قزوه ای در این زمینه تصریح کرد: اگر کشاورزی ما مدیریت شده و به صورت پیشرفته و علمی دنبال شود، می‌توان مصرف آب را بهینه کرد.

وی اظهارداشت: در بخش گردشگری نیز استان سمنان از ظرفیت‌های بسیار بالایی برخوردار است که عدم تحقق برنامه‌های کلان گردشگری در استان نشان دهنده دیدگاه ضعیف مدیران ارشد استان است که بدون شک با استفاده از بخش خصوصی و تسهیلات ارزان قیمت، می‌توان گردشگری را توسعه داد و متحول کرد.

شاهورانیان نیز به بخش گردشگری اشاره کرد و گفت: علی رغم وجود سمنان در مسیر جاده ابریشم، قرار گرفتن در کریدور شرق به غرب و استفاده از ظرفیت زائران آستان قدس رضوی، به دلیل عدم وجود مدیران بومی، نتوانسته است در حد مطلوب از ظرفیت گردشگری خود بهره‌مند شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا