خلاصه بازی ؛ ایتالیا 3 – 0 ترکیه ؛ پیروزی قاطع لاجوردی ها در افتتاحیه یورو 2020


خلاصه بازی ؛ ایتالیا 3 – 0 ترکیه ؛ پیروزی قاطع لاجوردی ها در افتتاحیه یورو 2020

در دیدار افتتاحیه یورو 2020 تیم ملی ایتالیا در یک بازی کاملا برتر و هجومی با نتیجه قاطع 3 بر 0 ترکیه را شکست داد، تا شروع خوبی در مسابقات داشته باشد. نوشته خلاصه بازی ؛ ایتالیا 3 – 0 ترکیه ؛ پیروزی قاطع لاجوردی ها در افتتاحیه یورو 2020 اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

خلاصه بازی ؛ ایتالیا ۳ – ۰ ترکیه ؛ پیروزی قاطع لاجوردی ها در افتتاحیه یورو ۲۰۲۰

ایتالیا 3 - ترکیه 0 ؛ افتتاحیه یورو 2020 با پیروزی لاجوردی ها در گروه اول
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۲:۴۴

خلاصه بازی ؛ ایتالیا 3 – 0 ترکیه ؛ پیروزی قاطع لاجوردی ها در افتتاحیه یورو 2020

در دیدار افتتاحیه یورو ۲۰۲۰ تیم ملی ایتالیا در یک بازی کاملا برتر و هجومی با نتیجه قاطع ۳ بر ۰ ترکیه را شکست داد، تا شروع خوبی در مسابقات داشته باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روی اشتباه عجیب دروازه‌بان ترکیه و چند پاس تک ضرب، توپ به اینسینیه رسید و او توانست حساب کار سه بر صفر کند و خیال تیمش از پیروزی در دیدار افتتاحیه یورو ۲۰۲۰ آسوده کند.

پس از یکسال تاخیر در برگزاری رقابت‌های یورو به دلیل شرایط پاندمی کرونا، سرانجام انتظارات هواداران فوتبال به سر رسید و امشب مصاف افتتاحیه تورنمنت یورو ۲۰۲۰ با برگزاری دوئل تیم‌های ملی ایتالیا و ترکیه آغاز شد.

ایتالیایی‌ها در بازی‌های گذشته نمایش فوق‌العاده‌ای داشته‌اند و ۲۸ دیدار اخیر خود را بدون شکست سپری کرده‌اند. در طرف مقابل تیم ملی ترکیه به دنبال شگفتی‌سازی در رقابت‌های یورو است و باید دید در مصاف چه نمایشی شاگردان شنول گونش خواهند داشت.

بازی از هفته اول گروه A رقابت‌های یورو ۲۰۲۰؛ جمعه: ۱۴۰۰/۰۳/۲۱ ؛ ساعت: ۲۳:۳۰
استادیوم: المپیکو رم
داور: دنی ماکلی

ترکیب تیم ملی ایتالیا:

جان‌لوییجی دوناروما
الساندرو فلورنزی (۴۶: جیووانی دی لورنزو)
لئوناردو بونوچی
جورجیو کیه‌لینی
لئوناردو اسپیناتزولا
نیکولو بارلا
جورجینیو
مانوئل لوکاتلی (۷۴: برایان کریستانته)
دومنیک براردی (۸۵: فدریکو برناردسکی)
لورنتزو اینسینیه (۸۱: فدریکو کیه‌زا)
چیرو ایموبیله (۸۱: آندره‌آ بلوتی)

سرمربی: روبرتو مانچینی

ترکیب تیم ملی ترکیه:

اورجان چاکیر
زکی چلیک
مریح دمیرال
چایلار سویونجو
اومیت مراش
اوکای یوکوشلو (۶۵: عرفان کاهوجی)
اوزان توفان (۶۵: کان آی‌هان)
هاکان چالهان‌اوغلو
یوسف یازیچی (۴۶: چنگیز اوندر)
کنان کارامان (۷۶: هلیل درویش اوغلو)
بوراک ایلماز

سرمربی: شنول گونش

کارت زرد:

چایلار سویونجو (دقیقه ۸۸) هلیل درویش اوغلو (دقیقه ۹۰) از ترکیه

نیمه اول

دقیقه ۱: نفوذ عالی دومینکو براردی از سمت راست خط حمله ایتالیا و ارسال او درون محوطه جریمه ترکیه به چیرو ایموبیله رسید که ضربه او به بغل دروازه ترکیه برخورد کرد و راهی به دروازه حریف پیدا نکرد.

دقیقه ۱۳: فرصت شوت‌زنی پشت محوطه جریمه برای تیم ملی ایتالیا که ضربه بی‌دقت براردی با برخورد به دفاع ترکیه در آغوش اورجان چاکیر قرار گرفت.

دقیقه ۱۶: روی یک کار تیمی، لورنتزو اینسینیه درون محوطه جریمه ترکیه صاحب توپ شد اما ضربه بدی به توپ وارد کرد و فرصت طلایی به دست آمده برای شاگردان مانچینی را از دست داد.

دقیقه ۲۰: فرصت شوت‌زنی از پشت محوطه جریمه برای چیرو ایموبیله روی حرکت انفرادی که خود او انجام داده بود، پس از برخورد به دست مدافع ترکیه برگشت داده شد؛ بازیکنان ایتالیا اعتقاد به خطای پنالتی داشتند اما داور مسابقه چنین اعتقادی نداشت و برخورد توپ با مدافع ترکیه را طبیعی دانست و دستور به ادامه بازی داد.

دقیقه ۲۲: اولین موقعیت جدی مسابقه روی ارسال اینسینیه از روی نقطه کرنر برای تیم ملی ایتالیا ایجاد شد که ضربه سر جورجینو کیه‌لینی از حوالی نقطه پنالتی با واکنش تماشایی دروازه‌بان ترکیه به کرنر رفت.

دقیقه ۳۳: سانتر دومینیک براردی از سمت چپ خط حمله ایتالیا با عبور از مدافعان ترکیه به چیرو ایموبیله رسید که ضربه سر مهاجم ایتالیایی‌ها از کنار دروازه ترکیه به بیرون رفت و در چارچوب نبود.

دقیقه ۴۴: فرصت گلزنی برای چیرو ایموبیله درون محوطه جریمه ترکیه که ضربه مهاجم ایتالیایی‌ها توسط چاکیر مهار شد.

دقیقه ۴۵: صحنه مشکوک به پنالتی با سرنگونی بوراک ایلماز درون محوطه جریمه ایتالیا که داور مسابقه اعتقادی به پنالتی نداشت و تصمیم به ادامه بازی گرفت.

دقیقه ۴۵: پس از عدم اعلام پنالتی به سود ترکیه، روی نفوذ اسپیناتزولا و ارسال او، توپ به دست چلیک مدافع تیم ملی ترکیه برخورد کرد که بازهم داور هلندی اعتقادی به پنالتی نداشت و کمک داور ویدئویی هم تصمیم ماکلی را تایید کرد.

نیمه دوم

دقیقه ۵۲: در اولین موقعیتی که نصیب چنگیز اوندر شد، مهاجم تیم ملی ترکیه به سرعت به درون محوطه جریمه ایتالیا نفوذ کرد اما ضربه او با واکنش دوناروما مهار شد.

دقیقه ۵۳: (گل به خودی دمیرال برای ایتالیا): روی حمله سرعتی ایتالیایی‌ها، دومنیکو براردی درون محوطه جریمه حریف توپ را به صورت کات‌بک برای چیرو ایموبیله فرستاد که در میانه راه توپ به سینه مریح دمیرال برخورد کرد و وارد دروازه ترکیه شد تا این‌چنین اول گل یورو ۲۰۲۰ رقم بخورد.

دقیقه ۵۴: روی کار تیمی زیبا بازیکنان ایتالیا توپ درون محوطه جریمه ترکیه به لئوناردو اسپیناتزولا دفاع چپ ایتالیایی‌ها رسید که شوت محکم او از زاویه بسته با واکنش زیبای اورجان چاکیر دروازه‌بان ترکیه برگشته داده شد.

دقیقه ۵۷: روی اشتباه دفاع ترکیه توپ به لورنتزو اینسینیه رسید و او به سرعت خود را به محوطه جریمه رساند که ضربه هافبک ایتالیایی‌ها پس از برخورد به دمیرال مدافع ترکیه راهی کرنر شد.

دقیقه ۵۹: بار دیگر روی کار تیمی شاگردان مانچینی توپ به لوکاتی رسید که ضربه بغل پای مانوئل لوکاتی با واکنش چاکیر بار دیگر به کرنر رفت.

دقیقه ۶۶: (چیرو ایموبیله برای ایتالیا): کار تیمی فوق‌العاده زیبای ایتالیایی‌ها از سمت راست آغاز شد که توپ را براردی با ارسال تماشایی برای اسپیناتزولا فرستاد اما ضربه سرکش مدافع چپ ایتالیا را چاکیر دروازه‌بان ترکیه دفع کرد و روی دفع ناقص او، بدون مکث چیرو ایموبیله توپ را به تور دروازه ترکیه چسباند تا حساب کار دو بر صفر شود.

دقیقه ۷۹ (لورنتزو اینسینیه برای ایتالیا): روی اشتباه مرگبار چاکیر دروازه‌بان ترکیه، توپ به براردی رسید و روی کار تیمی و با چهار پاس، به سرعت توپ به زیر پای لورنتزو اینسینیه منتقل شد و او توانست در موقعیتی تک به تک توپ را به گل تبدیل کند و خیال شاگردان مانچینی را از پیروزی در دیدار افتتاحیه یورو ۲۰۲۰ آسوده کند.

دقیقه ۹۰+۱: فرصت خوب گلزنی برای تیم ملی ترکیه با نفوذ بوراک ایلماز به درون محوطه جریمه ایتالیا که تکل فوق‌العاده کیه‌لینی در محوطه شش قدم باعث شد تا فرصت ایده‌آل گلزنی ایلماز از دست برود.

در دیدستان هم ببینید.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج