پیام تبریک کاربران فضای مجازی به مناسبت روز دختر


پیام تبریک کاربران فضای مجازی به مناسبت روز دختر

کاربران فضای مجازی به مناسبت روز دختر واکنش‌هایی را در صفحات خود منتشر کردند.


پیام تبریک کاربران فضای مجازی به مناسبت روز دختر

کاربران فضای مجازی به مناسبت روز دختر واکنش‌هایی را در صفحات خود منتشر کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روز دختر یادبود بین‌المللی اعلام‌شده از سوی سازمان ملل متحد است که به روز دختر نیز مشهوره و یازدهم اکتبر در تقویم سازمان ملل متحد روز جهانی دختر نام گرفته است.

امروز ۲۲ خردادماه سالروز ولادت حضرت معصومه (ص) نیز در کشور ما به نام روز دختر معروف است و در تقویم ملی کشور روز اول ماه ذی القعده، به این روز نامگذاری شده و آن را به دلیل تجرد آن حضرت به نام روز دختر نامگذاری کرده‌اند.

در همین راستا کاربران فضای مجازی نسبت به این روز، واکنش و پیام‌های تبریکی را در صفحات فضای مجازی خود منتشر کردند. آن‌ها در فضای مجازی این روز را به دختران شهدا که در این روز از آغوش پدران خود محروم هستند تبریک ویژه گفتند. در ادامه می‌توانید تعدادی از این واکنش‌ها را مشاهده کنید:

بیشتر بخوانید

تصویری قدیمی از حضور رهبر معظم انقلاب در مراسم جشن تکلیف دانش آموزان دختر

پیام تبریک کاربران فضای مجازی به مناسبت روز دخترپیام تبریک کاربران فضای مجازی به مناسبت روز دخترپیام تبریک کاربران فضای مجازی به مناسبت روز دخترپیام تبریک کاربران فضای مجازی به مناسبت روز دخترپیام تبریک کاربران فضای مجازی به مناسبت روز دخترپیام تبریک کاربران فضای مجازی به مناسبت روز دخترپیام تبریک کاربران فضای مجازی به مناسبت روز دخترپیام تبریک کاربران فضای مجازی به مناسبت روز دخترپیام تبریک کاربران فضای مجازی به مناسبت روز دخترپیام تبریک کاربران فضای مجازی به مناسبت روز دختر

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس دختر برای پروفایل | 80 عکس پروفایل دخترونه زیبا و لاکچری