توزیع 380 هزار بسته معیشتی در گلستان


توزیع 380 هزار بسته معیشتی در گلستان

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: از ابتدای زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از 38 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در استان توزیع شده است.

سردار علی ملک شاهکویی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: بعد از طرح شهید سلیمانی، بین ۱۹ هزار و ۴۵۱ خانواری که در سطح استان آسیب‌دیده از کرونا بودند، ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بسته‌های معیشتی توزیع شد. ۷۷۲ تیم متشکل از ۲ هزار و ۶۳۸ نیروی بسیجی در این عملیات بکار گیری شدند.

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۱۴۰ هزار نفر و از سالمندان استان در موضوع کرونا غربالگری شدند.

فرمانده سپاه نینوا در ادامه بیان کرد: در استان بیش از ۵ هزار طرح اقتصاد مقاومتی با اعتبار ۱۱۰ میلیارد تومان اجرا شده که موجب اشتغال‌زایی بیش از ۷ هزار نفر شده است.

ملک شاهکویی افزود: در زمینه محرومیت‌زدایی و در بخش عمران ۳ هزار و ۱۱ پروژه شامل کانال بتنی برای استفاده آب در زمین‌های کشاورزی، بازسازی خانه‌های محروم، راه‌سازی و... انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان تمام تلاش خود را انجام می‌دهند که مردم ناامید شوند و در انتخابات شرکت نکنند. خدای نکرده اگر در حضور حداکثری غفلت شود، کشور آسیب خواهد دید

فرمانده سپاه نینوا با تأکید بر اهمیت استقلال کشور، گفت: استقلال یکی از نعمت‌های انقلاب اسلامی است و در جهان هیچ کشوری مثل جمهوری اسلامی ایران، استقلال ندارد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول