هنرمند نهاوندی در جشنواره بین‌المللی کاریکاتور سوریه برگزیده شد


هنرمند نهاوندی در جشنواره بین‌المللی کاریکاتور سوریه برگزیده شد

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند از برگزیده شدن هنرمند نهاوندی در جشنواره بین المللی کاریکاتور سوریه خبر داد و گفت: «احسان چراغی» با اثر... ادامه مطلب نوشته هنرمند نهاوندی در جشنواره بین‌المللی کاریکاتور سوریه برگزیده شد اولین بار در پایگاه خبری شیرین طنز. پدیدار شد.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند از برگزیده شدن هنرمند نهاوندی در جشنواره بین المللی کاریکاتور سوریه خبر داد و گفت: «احسان چراغی» با اثر خلق یک اثر زیبا توانست جزو بهترینهای این رویداد جهانی قرار گیرد.

به گزارش شیرین طنز، امیر بحیرایی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این جشنواره هر سال در ماه می با موضوعی واحد در سوریه برگزار می‌شود که کارتونیست‌ها و کاریکاتوریست‌ها از سراسر جهان در آن به رقابت می‌پردازند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند گفت: احسان چراغی کاریکاتوریست هنرمند نهاوندی است که عنوان برگزیده جشنواره بین المللی کارتون سوریه را کسب کرد.

او خاطرنشان کرد: این هنرمند کاریکاتوریست توانست در این رویداد جزو ۱۰نفر برگزیده اول جشنواره بین المللی سوریه انتخاب شود.

در این جشنواره بین‌المللی هنرمندان ۵۰ کشور جهان از جمله برزیل، آمریکا، ایتالیا، روسیه، اوکراین، چین، هند، ترکیه و پرتغال حضور داشتند.

استان همدان در زمینه کاریکاتور دارای استعدادهای ویژه ای است و با تکیه بر این قابلیت سال گذشته جشنواره ملی کاریکاتور با موضوع کرونا را برگزار کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر