سارقان به منزل می‌ودر دستبرد زدند/ مژدگانی هنگفت ستاره بوکس برای یافتن سر نخ


سارقان به منزل می‌ودر دستبرد زدند/ مژدگانی هنگفت ستاره بوکس برای یافتن سر نخ

یکی از منازل ستاره بازنشسته بوکس سنگین وزن جهان در آمریکا مورد سرقت واقع شد و او نیز برای پیدا کردن سارقان و اموالش جایزه‌ای قابل توجه وعده داده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فلورید می‌ودر قهرمان بوکس دسته سنگین وزن اعلام کرد که منزل وی در شهر لاس‌و‌گاس آمریکا مورد سرقت واقع شده است.

ظاهراً اموال به سرقت رفته از منزل این بوکسور آمریکایی که شامل چند کیف محتوی اشیای قیمتی می‌شود آنقدر ارزشمند بوده که می‌ودر حاضر شده برای پیدا کردن سر نخی از سارقان یا اموالش 100 هزار دلار پاداش نقدی تعیین کند. او با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام که بیش از 26 میلیون نفر آن را دنبال می‌کنند، از آنها خواست در صورتی که هر خبر یا نشانه‌ای از سارقان پیدا کردند به او اطلاع دهند و حداقل 100 هزار دلار مژدگانی بگیرند.

می‌ورد به جزئیات اشیای به سرقت رفته از منزلش اشاره نکرده اما به سبک زندگی اعیانی که او به لطف درآمدهای چند ده میلیون دلاری‌اش از هر مسابقه بوکس دارد، انتظار می‌رود که اموال به سرقت رفته چندین برابر مژدگانی که او برای یافتن رد پایی از سارقان تعیین کرده، ارزش داشته باشد.

طبق گزارشی که سایت ایندپندنت انگلیس به تازگی منتشر کرده است؛ دارایی خالصی می‌ودر که در 50 مسابقه حرفه‌اش حتی یک شکست هم نداشته است، در ابتدای سال میلادی جاری 1.2 میلیارد دلار بوده است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوکس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور