وضعیت کرونا در لرستان پایدار است


وضعیت کرونا در لرستان پایدار است

خرم‌آباد - ایرنا - معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان گفت: با اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، لرستان در وضعیت مطلوب کرونا قرار گرفته که این ثبات مرهون زحمات مردم، کسبه، بازاریان و سایر اقشار جامعه است.

به گزارش ایرنا، محمود ثمینی روز شنبه در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که به ریاست دکتر روحانی و با حضور مسئولین و استانداران سراسر کشور به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد اظهار داشت: طبق آخرین گزارشات از طرف ستاد ملی کرونا ، شهرستانهای سلسله، چگنی و رومشکان در وضعیت زرد و سایر شهرستانهای استان در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارند که با توجه به شکنندگی شرایط رعایت پروتکل های بهداشتی کماکان الزامی است.
وی با اشاره به قرارگرفتن در آستانه برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا گفت: ضرورت دارد شور و حال انتخاباتی با رعایت پروتکل های بهداشتی همراه باشد.
معاون استاندار لرستان خاطرنشان کرد: تبلیغات کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بر اساس دستورالعمل های اعلام شده می بایست با رعایت پروتکل های بهداشتی بوده و از هرگونه تجمع به ویژه در اماکن سربسته پرهیز شود.
ثمینی افزود: تصمیم گیری در خصوص نحوه نرخ گذاری اجاره بهای مسکن در سطح کشور با هدف حمایت از مستأجران و اقشار آسیب‌پذیر از دیگر موضوعات مهم جلسه امروز بود که به آن پرداخته شد .
وی با تاکید بر لازم الاجرا بودن این مصوبه تصریح کرد: براساس این تصمیم افزایش اجاره بهای مسکن بر طبق مصوبه سال گذشته و نهایتاً در تهران با ۲۵ درصد، کلانشهر ها ۲۰ درصد و سایر شهرهای کشور ۱۵ درصد برای سال جاری خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403