با شعار و وعده نمی‌شود به کار‌ها رسیدگی کرد


با شعار و وعده نمی‌شود به کار‌ها رسیدگی کرد

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: با شعار و وعده نمی‌شود به کار‌ها رسیدگی کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، محسن رضایی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در بدو ورود به صداوسیما در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تبریک به بانوان و دختران عزیز ما؛ کسانی که سهم آن‌ها در اقتصاد مشخص شده و ۱۳ درصد از اقتصاد ملی سهم دارند که باید افزایش پیدا کند؛ ما برنامه‌هایی که برای بانوان داریم که از خانه آغاز می‌شود تا کسب و کار و ورزش و هیئت دولت ادامه دارد و برنامه جامعی برای مشارکت دادن بانوان در امور داریم.

وی ادامه داد: با شعار و وعده نمی‌شود به کار‌ها رسیدگی کرد؛ اولا دولت باید یک شناخت کامل از مشکلات داشته باشد و بداند چرا این مشکلات بوجود آمده است. دولت ما، هم راهبردی هم عملی به کار‌ها رسیدگی کند و بداند علل اصلی مشکلات چیست؟ و باید پیش بینی برای آینده داشته باشد و و راهکار ها‌ی عینی پژوهشی داشته و کارشناسی شده باشد.

رضایی افزود: مهم ترین مشکل این روزها بی اعتمادی است؛ یخ مردم هنوز آب نشده. انشالله در این ۷ روز تصممیم تاریخی می‌گیرند. مسئله این است اتفاقی که می‌افتد دولتمردان باید با مردم صحبت کنند، اما در برابر مشکلات می‌گویند همینی که هست، صبح مردم بیدار می‌شوند می‌بینند بنزین سه برابر شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر| دژ محمدعلی خان دزفول اثری خارق‌العاده از معماری طبیعت