حاشیه‌نگاری ایرنا از سومین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری


حاشیه‌نگاری ایرنا از سومین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری

تهران-ایرنا- سومین مناظره نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حالی عصر امروز آغاز شد که موضوع این دور دغدغه‌های مردم بود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، ‌نامزدهای تصدی ریاست جمهوری پیش از شروع مناظره، برای قرعه‌کشی برای تعیین صندلی و روال پرسش‌های مناظره از ساعت ۱۶ وارد رسانه ملی و استودیو محل مناظره‌ها شدند.

در ادامه، قرعه‌کشی ترتیب صندلی و پاسخ دادن به سوالات نامزدهای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری در اولین مناظره زنده تلویزیونی انجام شد. براساس قرعه‌کشی انجام شده، شماره صندلی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در دومین مناظره به شرح زیر است:

صندلی شماره یک: «سعید جلیلی»، صندلی شماره دو: «علیرضا زاکانی»، صندلی شماره سه: «عبدالناصر همتی»، صندلی شماره چهار: «سید ابراهیم رییسی»، صندلی شماره پنج: «محسن مهرعلیزاده»، صندلی شماره شش: «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» و صندلی شماره هفت: «محسن رضایی»

وقتی مجری از قاضی‌زاده هاشمی - که نفر یکی مانده به آخر بود - پرسید چه شماره‌ای از گوی‌ها را انتخاب می‌کنید، قاضی‌زاده هاشمی از جلیلی پرسید که شما چه شماره‌ای را می‌خواهی که در نهایت، قاضی‌زاده هاشمی در مشورت با جلیلی شماره گوی مورد نظر خود را اعلام کرد.

با آغاز مناظره، «مرتضی حیدری» مجری برنامه، توضیحاتی درباره روند برگزاری مناظره ارائه داد و اعلام کرد که بخش نخست نیمه اول مناظره، یک سوال مشترک از هر نامزد پرسیده می‌شود و از نامزدها خواسته می‌شود که در هفت دقیقه، رویکرد، اولویت‌ها و دغدغه‌ها دولت احتمالی خود را بیان کنند.

ادامه دارد...

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صبحانه خبری، 1 اردیبهشت 1403؛ از دفع حمله منتسب به اسرائیل به تاسیساتی در اصفهان تا اطل...