چگونه با همسرم لذت را تجربه کنم؟


بعضی مردها متأسفانه توجه به روحیه جنسی خانم ها ندارند که آنها برای آماده شدن زمانی بیش از « مردان » نیاز دارند . از این جهت نیز در آموزه های دینی ما از « مرد » خواسته شده است که عجله نکند .

چگونه با همسرم لذت را تجربه کنم؟

شفاآنلاین>سلامت جنسی>من هیج وقت ، در روابط جنسی با همسرم به ارگاسم نمی رسم ؛ این موضوع موجب عصبانیت وتنفر من از شوهرم شده است ؛ و احساس می کنم روابط جنسی عمل بی جا است ومن به سوی سرد مزاجی پیش می روم . نمی دانم چکار کنم ؟ آیا طلاق بگیرم ؟ یا بی تفاوت شوم وارگاسم رسیدن را فراموش کنم ؟

به گزارش شفاآنلاین:این جملات بعضی از زنان است وگاهی اوقات همین مسئله به از هم پاشیدگی زندگی زناشویی می شود یا این که بر اثر به سرد مزاجی کشیده شدن « زن » ، زندگی تبدیل به میدان اختلافات وعدم عشق وعلاقه نسبت به یکدیگر !!


چه باید انجام داد ؟ آیاامکان اصلاح « مرد » وجود دارد ؟ چگونه باید« مرد» را به نحوه صحیح ارتباط جنسی با همسرش آشنا کرد ؟ آیا در این شراطی امید به عشق وعلاقه وجود دارد ؟
قبل از آن که به پرسش های فوق پاسخ داده شود ، خوب است که با بررسی مختصری ، کالبد شکافی شود تا مشکل را به خوبی تشخیص داد آن گاه برای رفع مشکل چاره اندیشی کنیم.بنابراین با توجه به آموزه های دینی اگر « زن»، در قبال شوهرش لوده گری وبی حیایی کند نه آن که زشت است بلکه موجب رشد وقرب اوست.


بعضی مردها متأسفانه توجه به روحیه جنسی خانم ها ندارند که آنها برای آماده شدن زمانی بیش از « مردان » نیاز دارند . از این جهت نیز در آموزه های دینی ما از « مرد » خواسته شده است که عجله نکند :
عَلِیٍّ ع فِی حَدِیثِ الْأَرْبَعِمِائَةِ قَالَ إِذَا أَرَادَ أَحَدُکُمْ أَنْ یَأْتِیَ زَوْجَتَهُ فَلَا یُعَجِّلْهَا فَإِنَّ لِلنِّسَاءِ حَوَائِجَ علی (ع) در احادیث چهارصد گانه فرموده است : وقتی خواستید با همسرتان نزدیکی کنید عجله نکنید ، زیرا زنها حوایج وخواسته هایی دارند (تا آماده برای همبستری شوند) (وسائل‏الشیعة ج : 20 ص : 118).
آنها تصور می کنند که با چند دقیقه عشق بازی « زن » آماده است ونزدیکی می کنند ، در حالی « زن» هنوز آماده نشده است و در نتیجه به ارگاسم نمی رسد.


چه باید کرد ؟
برای رفع مشکل ، « زن» می بایست برای رسیدن به ارگاسم ، کارهای زیر را انجام دهد:
الف ـ قبل دخول مرحله آمادگی
« زن» می بایست در این مرحله، شوهرش را از این عجله باز دارد وفرایند روابط جنسی را بایکدیگر مدیریت کنند . مشکل این جاست که بعضی از خانم ها بر باورهای نادرستی هستند که اولاً : حجب وحیای زنانه مانع می شود به شوهر بگوید که او به چه چیزی نیاز دارد و از شوهرش تقاضایی برای آماده شدن خودش بکند !! ثانیاً :« زن» موجودی است « مطلوب » نه « طالب» ، پس این نادرست است که « زن» از « مرد » تقاضایی کند و ثالثاً : « مرد » باید خودش به این نکته برسد و توجه به روحیه « زن» داشته باشد .
و اما راه حل :

در آموزه های دینی زنی خوب و بهترین است که وقتی با شوهرش خلوت می کند« حیا وخجالت» را کنار می گذارد:
أَبِی عَبْدِ اللَّهِ ع قَالَ خَیْرُ نِسَائِکُمُ الَّتِی إِذَا خَلَتْ مَعَ زَوْجِهَا خَلَعَتْ لَهُ دِرْعَ خَلَعَت مَعَهُ والْحَیَاءِ وَ إِذَا لَبِسَتْ لَبِسَتْ مَعَهُ دِرْعَ الْحَیَاءِ
امام صادق (ع) : بهترین زنان شما ،زنی است که وقتی با شوهرش خلوت می کند ولباسش را درمی آورد ، خجالت وحیایش را کنار می گذارد ! و وقتی لباسش را می پوشد حیایش را نیز می پوشد! (وسائل‏الشیعة ج 20 ص : 29)
حدیث فوق بهترین زن را کسی می داند که در موقع خلوت از انجام هرگونه رفتار جنسی که موجب لذت خودش وهمسرش می شود ، خجالت نکشد.کنار گذاشتن حیاء وخجالت رمز موفقیت هر زنی در ارتباط جنسی می باشد .

به عبارت دیگر زن در این حالت از انجام دادن هر کاری که موجب لذت خود وهمسرش می شود ،خجالت نکشد ،بلکه آن را به عنوان عبادت وکسب ثواب آخروی بداند!یقین این کار موجب به ارگاسم رسیدن زن ومرد می شود.


بعضی از زنان به خاطر خجالت کشیدن ،به صورت منفعل در اختیار مرد قرار می گیرند ، این حالت مورد مقبول مرد نیست و از این همسر به صورت منفعل عمل می کند وهیچ گونه عشوه وحرکت عشقی ندارد، احساس انزجار می نمایند و به لذت لازم جنسی از همسر نمی رسند.

بسیاری از مردان ،ا ز این که همسران آنها به صورت منفعل است( فقط جسم خالی او در اختیار اوست ) ، ناراحت هستند ؛ حتی گاهی اوقات همین حالت همسرش که اورا ارضاء نمی کند، عصبانی می نماید ،و مرد با زن دیگری برای ارضای روحی خود ارتباط برقرار می کند واز همسرش می برد و این امر موجب ایراد گیری از همسرش می شود.
در فرهنگ دینی ما هر زنی که در کنار شوهرش«لوده وشهوی » می باشد ، به خوبی یادشده است :
أَبِی عَبْدِ اللَّهِ ع قَالَ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ ص خَیْرُ نِسَائِکُمُ الْعَفِیفَةُ الْغَلِمَةُ
پیامبر (ص) :بهترین زنان شما زنی است که پاک دامن باشدو در برابر شوهرش شهوی باشد!( وسائل‏الشیعة ج 20 ،ص : 30).
غلمة : یعنی زن که شهوت زیادی دارد (فرهنگ جامع ،ج1، ص1172).


قَالَ رَسُولُ اللَّهِ ص خَیْرُ نِسَائِکُمْ نِسَاءُ قُرَیْشٍو......الْمَجُونُ لِزَوْجِهَا ........
پیامبر (ص) فرمودند که بهترین زنان شما زنان قریش است....... و مجون ( زن بی حیاء ولطیفه گو) در برابر شوهرشان می باشند .....( وسایل الشیعه ج 20 ص37).
(مجون : زن بی حیاء، لوده ،لطیفه گوو بذله گو،گستاخ (فرهنگ جامع ،ج1، ص 1541)).
بنابراین با توجه به آموزه های دینی اگر « زن» ،در قبال شوهرش لوده گری وبی حیایی کند نه آن که زشت است بلکه موجب رشد وقرب اوست . ودانشمندان امور زناشویی نیز این گونه نظر می دهند :

دکتر دیویدروبن نویسنده کتاب «هر زنی می تواند» می نویسد:

به دلیل این که احساسات تعیین کننده تمامی واکنش های جنسی است، (که شامل شور شهوانی هم می شود) یک زن نیاز دارد که دیدگاههای خود را در باره روابط جنسی و احساسات شوهرش و روابط بین آنها ، بررسی کرده ،برروی آنها تفکر کند (زن کامل ،مارابل مورگان،ص115).
زن ، باید «مرد » را از نقاط حساس بدن خود که اورا به اُرگاسم می رساند ، باخبر نماید . از همسرش بخواهد کجای بدنش را لمس کند ویا آن که دست بکشد ویا آن که گاز های خفیف بگیرد ویا هر کاری فکر می کند او را به اُ رگاسم نزدیک می کند با آرامی و محبت به « شوهر » خود بگوید .


در تمام فرایند روابط جنسی « زن » ، نباید در مورد ضعف وعدم ارضاء نکردن « مرد » فکر کند ؛ زیرا این « تفکرات » مانع بزرگی برای آماده شدن و به ارگاسم رسیدن « زن » می باشد.
ازاین رو « زن » ، با حفظ غرور « مرد » ، با محبت از او می خواهد که اولاً نقاط حساس جنسی را لمس و بازی کردن او را آماده برای همبستری کند ، .ثانیاً با محبت به او بگوید « هنوز آماده نشده است. »
نکته مهم آن است که بی هیج عنوان این جملاتی را به گونه ای نگویید که « مرد » احساس ضعف و ناتوانی کند؛ بلکه احساس « عشق » و « طنازی »کند . سپس هر گاه آماده نزدیکی شدید با محبت به اوخبر دهید .


ب ـ بعد از دخول (طولانی کردن)
« مرد » ، با حرکت آلت جنسی خود در « واژن » زن به انزال وارگاسم می رسد ؛ چنانچه « زن » هنوز به ارگاسم نرسیده است می تواند با کمک « مرد » حرکات آلت جنسی او را کنترل نماید تا با هم به ارگاسم برسند .
هشدار :
در تمام فرایند روابط جنسی « زن » ، نباید در مورد ضعف وعدم ارضاء نکردن « مرد » فکر کند ؛ زیرا این « تفکرات » مانع بزرگی برای آماده شدن و به ارگاسم رسیدن « زن » می باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت جنسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس