تبلیغات انتخاباتی در فضای مجازی منطبق بر قوانین باشد 


تبلیغات انتخاباتی در فضای مجازی منطبق بر قوانین باشد 

یاسوج- ایرنا- رییس پلیس قتا کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتشار محتوا و تبلیغات انتخاباتی در فضای مجازی و شبکه ‌های اجتماعی از سوی داوطلبان انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا یا حامیان آنها در این استان باید منطبق بر قوانین باشد. 

سرهنگ روح الله شهبازی پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: داوطلبان این ۲ انتخابات و حامیان آنها در کهگیلویه و بویراحمد با توجه به شرایط کرونایی برای تبلیغات استفاده بیشتری از ظرفیت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی کنند.

وی افزود: حامیان داوطلبان این ۲ انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد نباید اخبار جعلی، دروغین و تخریبی را در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی منتشر کنند.

رییس پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این افراد باید تنها به معرفی داوطلب مورد نظر خود و سوابق، توانمندی ها و برنامه های او برابر چارچوب‌ های قانونی بپردازند.

سرهنگ شهبازی پور عنوان کرد: افرادی که اقدام به انتشار مطالب دروغین در جامعه، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی می‌ کنند بدانند که مورد رصد پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد قرار داشته و به مراجع ذیصلاح معرفی می شوند.

وی ابراز داشت: مردم کهگیلویه و بویراحمد خبرها و رویدادهای مربوط به انتخابات پیش رو را از طریق رسانه ‌های رسمی پیگیری کرده و به شایعات منتشره در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی توجهی نکنند.

رییس پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد گفت: لازم است که از بازنشر شایعات در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی از سوی مردم این استان خودداری شود.

سرهنگ شهبازی پور اظهار داشت: مردم کهگیلویه و بویراحمد مراقب باشند زیرا بسیاری از کلاهبرداران با ترفند ایجاد اپلیکیشن های انتخاباتی در پوشش تبلیغ و ارسال آن در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی گوناگون و تحریک افراد به دانلود و نصب آنها اقدام به سودجویی از کاربران می کنند.

وی افزود: یکی دیگر از شگردهای کلاهبرداران سایبری راه‌ اندازی گروه‌ هایی در فضای مجازی و شبکه‌ های اجتماعی و دعوت از کاربران برای افزودن مخاطب است.

رییس پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کاربران در استان به هیچ وجه فریب این ترفندها را نخورند و با تنظیمات امنیتی بر روی پیام رسان ها و گوشی تلفن همراه خود دسترسی افراد غریبه را محدود کنند.

سرهنگ شهبازی پور عنوان کرد: مردم کهگیلویه و بویراحمد در صورت مشاهده یا بروز هرگونه مشکل هر چه سریعتر آن را از طریق وب‌ سایت پلیس فتا به نشانی اینترنتی www.cyberpolice.ir در میان بگذارند.

جمعه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ و به ‌طور همزمان چهار انتخاباتِ شامل سیزدهمین دوره ریاست‌ جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، میان‌ دوره‌ ای مجلس شورای اسلامی و میان ‌دوره‌ ای مجلس خبرگان رهبری در کشور برگزار می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا