منسوخ شدن یادگیری زبان تا 10 سال دیگر به وسیله تراشه مغزی ایلان ماسک


منسوخ شدن یادگیری زبان تا 10 سال دیگر به وسیله تراشه مغزی ایلان ماسک

گجت نیوز قرار است که تراشه مغزی ایلان ماسک با نام نورالینک در حدود 5 تا 10 سال آینده یادگیری زبان را از منسوخ کرده و ارتباطات را سریع‌تر و راحت‌تر کند. ایلان ماسک مدیر ارشد اجرایی تسلا و نورالینک به تازگی توضیحات جدیدی را در خصوص تراشه مغزی نورالینک ارائه کرده است. براساس اظهارات وی، تراشه... نوشته منسوخ شدن یادگیری زبان تا 10 سال دیگر به وسیله...

قرار است که تراشه مغزی ایلان ماسک با نام نورالینک در حدود ۵ تا ۱۰ سال آینده یادگیری زبان را از منسوخ کرده و ارتباطات را سریع‌تر و راحت‌تر کند.

ایلان ماسک مدیر ارشد اجرایی تسلا و نورالینک به تازگی توضیحات جدیدی را در خصوص تراشه مغزی نورالینک ارائه کرده است. براساس اظهارات وی، تراشه مغزی نورالینک در آینده نه چندان دور با ایجاد ارتباط در میان مغز و رایانه، ارتباطات را تقریبا از کار میندازد و جایگزین آن می‌شود.

نحوه کارکرد تراشه مغزی ایلان ماسک

ماسک طی این مصاحبه در ارتباط با چگونگی کار این تراشه مغزی عنوان کرد که به احتمال زیاد این تراشه یک زبان مشترک و جهانی را به وجود خواهد آورد. وی ادامه داد که استفاده از این تراشه ارتباطات را سریع تر و راحت‌تر خواهد کرد.

ایلان ماسک در پاسخ به سؤالی مبنی‌بر این‌که تراشه نورالینک دقیقا چه زمانی کاربران را قادر می‌‌سازد که بدون استفاده از زبان بایکدیگر ارتباط برقرار کنند عنوان کرد که این مسئله مقداری زمان‌بر است. ما قصد داریم تا در گام نخست جراحات مغزی را با توسعه نمونه‌های اولیه این تراشه رفع کنیم. اما درصورت ادامه یافتن فرایند توسعه این تراشه، این احتمال وجود دارد که تقریبا در حدود ۵ تا ۱۰ سال آینده یادگیری زبان به واسطه این تراشه منسوخ شود و جای خود را به آن بدهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس