دشمن می‌داند که برگ برنده‌ای در دست ندارد/علیرغم همه مشکلات، رای می دهیم


دشمن می‌داند که برگ برنده‌ای در دست ندارد/علیرغم همه مشکلات، رای می دهیم

یک استاد حوزه و دانشگاه گفت: مردم حتی اگر در داخل کشور دچار مشکل باشند، اجازه دخالت بیگانه در امورات کشور را نمی دهند و حتما در انتخابات 28 خردادماه شرکت خواهیم کرد.

دکتر صدیقه زمانی ۲۲ خردادماه در همایش بزرگ بانوان انتخاب اصلح که در تالار آیینه اراک برگزار شد، با اشاره به سالروز ولادت حضرت معصومه(س)، اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری انقلاب ما در یک پیچ تاریخی قرار دارد و برای به سنگ خوردن تیر دشمنان در این انتخابات، باید قیام کرد.

وی افزود: دشمن با حرکت و قیام مردم مخالف است و هر بار که مردم قیام کردند دشمن از همه توطئه ها برای جلوگیری از این حرکت استفاده کرد. امروز به هر وسیله ای تلاش می کنند که انتخابات در ایران شکل نگیرد.

زمانی با اشاره به اینکه برای رساندن پرچم این انقلاب به دست امام زمان(عج) باید متوجه همه حرکت ها بود، افزود: امروز دشمن در صدد گرفتن فرهنگ از این کشور است، چراکه با گرفتن فرهنگ می توان هر ضربه ای را به کشور وارد کرد، اما حضور اقشار مختلف امروز در ستادهای انتخاباتی نشان می دهد که مردم حتی اگر در داخل دچار مشکل باشند، باز هم اجازه دخالت بیگانه در امور کشور را نمی دهند و حتما در انتخابات ۲۸ خردادماه شرکت خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: دشمن به دنبال مایوس کردن مردم است، اما واقعیت این است که در این دوره همه رای خواهند داد چراکه رای دادن به معنی آزادی است، دشمن می داند که برگ برنده ای در دست ندارد به همین دلیل به دنبال تفرقه افکنی و خرد کردن آرای است، اما همگی ما واحد و متحد به یک سید رئیسی رای می دهیم.

زمانی تصریح کرد: آیت الله رییسی شاگرد شهید بهشتی بوده و با عملکرد خود در قوه قضائیه نشان داد که افراد مشکل دار را درو می کند، وی مرد قانون است و حق را به حقدار می رساند.

وی رای را حق الناس دانست و گفت: یک رای اشتباه، آینده فرزندانمان را خراب می کند، باید درست رای داد، ما به دنبال انسان درست، سلامت و انقلابی هستیم و قطعا با روحیه انقلابی پای صندوق های رای می رویم و تو دهنی بزرگی به دشمن می زنیم و غافل نخواهیم بود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر