حضور حداکثری مردم پیام وحدت و اقتدار را مخابره می‌کند


حضور حداکثری مردم پیام وحدت و  اقتدار را مخابره می‌کند

اراک - ایرنا - فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: حضور آگاهانه و حداکثری مردم در انتخابات علاوه بر ایجاد وحدت و انسجام ملی، پیام وحدت همه جانبه و اقتدار ملت ایران را به جهان مخابره می‌کند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» عصر شنبه در جمع جهادگران بسیجی و مسئولان گروه‌های جهادی شهرستان فراهان، افزود: مشارکت هوشمندانه مردم در انتخابات و گزینش نامزدهای اصلح موجب ارتقای کارآمدی نظام اسلامی و اداره بهینه کشور می‌شود.

وی تاکید کرد: ملت ایران در انتخابات پیش رو با رای هدفمند خود موجب روی کارآمدن جمع نخبگان توانمند در مدیریت کشور می‌شوند و شور و نشاط انقلابی برای رفع مشکلات فراهم می‌آید.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی، رمز بقای نظام جمهوری اسلام را حضور مقتدرانه مردم در تمام صحنه‌ها دانست و گفت: ملت فهیم و انقلابی ایران در طول این سال‌ها همواره با حضور خود عامل خنثی توطئه دشمنان بوده‌اند و اکنون نیز با حضور حماسی خود دست بدخواهان نظام اسلامی را کوتاه می‌کنند.

سردار کریمی اظهار داشت: گروه‌های جهادی علاوه بر اینکه پرچمدار محرویت‌زدایی و خدمت رسانی صادقانه به ملت هستند نقش به‌سزایی در ایجاد نشاط دارند، بنابراین می‌طلبد جهادگران با عملکرد خود مردم و جامعه هدف را به خلق حماسه انتخابات دعوت کنند.

سرهنگ پاسدار «نعمت‌الله نجفی» فرمانده سپاه ناحیه فراهان نیز در این آیین، گفت:‌گروه‌های جهادی علاوه بر اینکه منشا خدمات در حوزه سازندگی و محرومیت‌زدایی هستند رسالت ترویج و گسترش فرهنگ و روحیه جهادی را انجام می‌دهند و در این راستا موفق عمل کرده‌اند.

وی افزود: بیش از ۶۲ گروه جهادی فعال از اقشار مختلف و با تخصص های متنوع در فراهان وجود دارد که در رزمایش جهاد امیدآفرینی و مشارکت حداکثری شهرستان خدمات مختلفی ارایه می کنند.

وی بیان کرد: بیش از ۴۵ واحد مسکونی به همت جهادگران بسیجی و مشارکت دستگاه‌های متولی تاکنون تحویل شده و همچنین ۲۰ واحد مسکونی نیز بازسازی شده است و در راستای کمک به ازدواج جوانان نیز بیش از ۱۲۰ سری جهیزیه از نوع کالای ایرانی توزیع شده است.

فرمانده سپاه ناحیه فراهان اظهار داشت: اقدامات خوبی از قبیل توزیع ۶۰۰ بسته لوازم التحریر، ۱۷ هزار بسته معیشتی در راستای کاهش آسیب های بیماری کرونا در فراهان انجام شده که در قالب نهضت کمک مومنانه همچنان ادامه خواهد داشت و کمک به واکسیناسیون نیز با عنوان طرح شهید سلیمانی با قوت دنبال می‌شود.

سرهنگ نجفی ادامه داد: بیش از ۵۱ صندوق قرض الحسنه در فراهان نیز در راستای ایجاد اشتغال پایدار با رویکرد هدایت و توانمندی متقاضیان و تحقق اقتصاد مقاومتی راه اندازی شده که به شکل مردمی و مسجدمحور فعالیت می‌کند.

وی بیان کرد:مهمترین رویکرد بسیج سازندگی در حوزه طرح‌های عمرانی، آب آشامیدنی و کشاورزی و ایجاد اشتغال است که در قالب های کانال‌کشی کشاورزی، لایروبی قنوات، لایروبی رودآب‌ها، لوله‌گذاری زمین های کشاورزی، ساخت استخر ذخیره آب، انتقال آب آشامیدنی است و جهادگران بسیجی با مشارکت مردم روستا و خیران اقدامات را انجام می‌دهند.

فرمانده سپاه ناحیه فراهان لایروبی ۲ قنات، ساخت ۲ مسجد وحسینیه، چهار مسیل کانال کشی بتنی را از جمله اقدامات مهم یک سال اخیر در فراهان عنوان کرد.

انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی به طور همزمان ۲۸ خردادماه جاری در کشور برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی