مشکلات کشور تنها با همراهی خود مردم حل می شود


مشکلات کشور تنها با همراهی خود مردم حل می شود

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری معتقد است که مشکلات امروز کشور تنها با همراهی خود مردم حل خواهد شد.

محسن مهرعلیزاده در گفت و گو با مردم سمنان که از طریق شبکه استانی پخش شد اظهار کرد: اینکه عده ای در بالا بنشینند و برای حل همه مشکلات برنامه ریزی کنند،شدنی نیست و حل مشکلات امروز با همراهی مردم شدنی است.

وی بنیان نهادن بنیادی برای راحتی و آسایش همه ایرانیان را هدف دولت خود برشمرد و افزود: کشور ما امروز در موقعیت بسیار حساس و خطیری است.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، راه برون رفت از مشکلات اقتصادی جامعه را منوط به طراحی و تبیین یک برنامه دقیق اقتصادی دانست و خاطرنشان کرد: بررسی مشکلات اقتصادی امروز مردم ایران، اشتغال و تولید در کشور نیازمند اقدامات اصولی به دست مسئولان کار آمد است و نه نامسئولان.

وی با اشاره به ایجاد بی اعتمادی در بخش هایی از جامعه ادامه داد: اداره درست و علمی کشور تنها به دست فردی از جنس خود مردم شدنی است، تنها فردی از جنس خود مردم می تواند امید و اعتماد را در جامعه امروز ما افزایش دهد.

مهر علیزاده با اشاره اینکه رفع مشکلات اقتصادی مردم نیازمند طراحی و تبیین دقیق برنامه های اقتصادی است، گفت: منفور کردن تولید و جلوگیری از بهبود کسب و کار جز شرمندگی برای سرپرست های خانوار ها حاصلی ندارد و باید برای رفع مشکلات و بهبود این اوضاع برنامه داشت.
وی از معیشت و مشکلات اقتصادی به عنوان مهمترین مشکل امروز مردم، نام برد و تصریح کرد: عرصه های مختلف اقتصادی نیازمند تخصص و تعهد یک نیروی انقلابی شبیه مردم است تا برنامه های دقیق اشتغال، قاچاق کالا و ارز ، گسترده کردن سفره مردم را به مردم ارائه کند و سواد اقتصادی در این زمینه را داشته باشد.

این کاندیدای انتخابات اظهار کرد: تنها فهمیدن مشکلات مردم و بیان کردن آنها کفایت نمی کند، یک مسئول کارآمد باید با یک برنامه دقیق آحاد مردم را با برنامه های خود همراه کند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان