فیلم تلخ / جزئیات غرق شدن 3 برادر در رودخانه ارمند + عکس قربانیان و گفتگوی اختصاصی


فیلم تلخ / جزئیات غرق شدن 3 برادر در رودخانه ارمند + عکس قربانیان و گفتگوی اختصاصی

حوادث رکنا : سه برادر در رودخانه ارمند غرق شدند و جان خود را از دست دادند.

محمد،مصطفی و هادی حبیبی ؛ سه برادر اهل روستای بردبر استان چهارمحل و بختیاری بودند که روز گذشته در رودخانه ای ارمند بر اثر غرق شدگی جان خود را از دست دادند.

فیلم تلخ / جزئیات غرق شدن 3 برادر در رودخانه ارمند + عکس قربانیان و گفتگوی اختصاصی

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، رودخانه ارمند در دل طبیعت زیبای لردگان استان چهارمحل و بختیاری، منطقه ای توریست پذیر است که به طبیعت گردها آن را به رودخانه ای برای رافتینگ می شناسند.

اما همین نقطه جذاب ایران زمین، در چند سال اخیر حدود 21 قربانی گرفته است . غرق شدن سه برادر از محلی های این منطقه که جمعه گذشته اتفاق افتاد، فاجعه ای تلخ و دردناک بود که خیلی قبل تر از این ها مسئولین می توانستند با ایمن سازی بستر رودخانه جلوی آن را بگیرند.

رودخانه ارمند چند قربانی دیگر باید بگیرد تا مسئولین اقدام به نصب تابلوی هشدار کنند؟ تا در مناطق پرخطر این رودخانه نیوجرسی نصب کنند؟

تفریح جذاب در مناطق توریستی این سرزمین پهناور ،می تواند اطمینان بخش تر باشد اگر تدبیری برای امکانات رفاهی و ایمنی کافی در این منطقه ها اندیشیده شود.

غرق شدن سه برادر در رودخانه ارمند

آنها سه برادر بودند.سه برادر جوان.محمد، مصطفی و هادی حبیبی که اهل و زاده روستای بردبر از توابع شهرستان خانمیرزا بودند.

صبح جمعه 21 خرداد، بار و بنه را جمع کردند تا در صبح روز تعطیل بهاری از طبیعت سرسبز لردگان بی نصیب نمانند و ساعاتی را در بستر رودخانه ای تفریح کنند که از دورترین نقاط کشور و حتی جهان به اینجا می آمدند و حالا که این موهبت در زادگاه آنها و در نزدیکی شان بود باید تفریح را مغتنم می شمردند.

آوازه غرق شدن تعداد زیادی مسافر به گوششان خورده بود و نقاط پرخطر رودخانه ارمند را می شناختند اما فکرش را هم نمی کردند نقطه ای که در آن می خواستند تنی به آب بزنند هم از نقاط پرخطر باشد و قتلگاه آنها شود.

عموی سه برادر در گفتگو با رکنا گفت:«وقتی اولین برادرزاده ام به آب پریده و غرق شده بود،برادرش دیگرش از روی محبت و غیرت برای نجات جان او به آب رفته بود و بلافاصله برادر دیگر هم به دل آب زد تا بتواند برای نجات دو برادرش کاری کند.اما همه در گرداب غرق شدند.حتی تعداد دیگری از همراهان هم می خواستند برای نجات جان برادرزاده هایم به آب بروند که بقیه افراد حاضر مانع آنها شدند.بعد از دو ساعت،اجساد هر سه برادر روی آب آمد و به کمک نیروهای امدادی بیرون آورده شد.»

محمد حبیبی یک فرزند یک ساله دارد و مصطفی هم صاحب یک فرزند دو ساله بود:«چند ماه دیگر فرزند دوم مصطفی به دنیا می آید که هرگز پدرش را نمی بیند.هادی برادرزاده کوچکم مجرد بود.»

از مسئولین شکایت داریم

اسماعیلی دهیار روستای بردبر در گفتگو با رکنا گفت:«از مسئولین شکایت داریم که حتی یک تابلوی هشدار هم نصب نمی کنند.در دو سه سال اخیر 21 نفر در این رودخانه غرق شده اند اما باز هم تدبیری اندیشیده نمی شود.»آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
0 1

حجم ویدیو: 29.58M | مدت زمان ویدیو: 00:04:02

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...