نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس: اشتغال فرزندان شهدا پیگیری می‌شود


نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس: اشتغال فرزندان شهدا پیگیری می‌شود

یزد- ایرنا- نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع اشتغال فرزندان شهدا و جانبازان مطالبه برحقی است که از سوی نمایندگان به جد رسیدگی و پیگیری می‌شود.

به گزارش ایرنا، محمدرضا صباغیان بافقی شنبه‌شب در نشست بررسی مسایل و مشکلات بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مهریز و خانواده‌های زیرپوشش این نهاد افزود: رسیدگی به مطالبات جامعه ایثارگری به خصوص اشتغال یک وظیفه دینی و ملی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه هرچند تاکنون در این خصوص اقداماتی از سوی نمایندگان مجلس و دولت برای اشتغال، مسکن و سایر امور جامعه ایثارگری برداشته شد ،تاکید کرد که این موارد اصلا کافی نیست و باید همه دستگاه‌ها و مجلس وظیفه خود را بهتر انجام دهند.

نماینده شهرستان های مهریز، بافق، بهاباد، خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: پیگیری برای جذب بودجه و ارایه خدمات فرهنگی و اجتماعی به ایثارگران و خانواده‌های زیرپوشش به همکاری تمامی مسوولان و بخش‌ها نیاز دارد.

صباغیان بافقی گفت: خدمت به افرادی که برای کشور و انقلاب اسلامی ایثار کردند یک تکلیف بزرگ محسوب می‌شود و همه باید در این خصوص بیش از گذشته با بنیاد شهید و امورایثارگران همکاری کنند.

همچنین رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران مهریز بدون اشاره به آمار، اساسی‌ترین تقاضا از نمایندگان مجلس را، پیگیری اشتغال و ارایه تسهیلات برای مسکن و سایر امور فرهنگی ذکر کرد.

رضا خانجانخانی به نقش جامعه ایثارگری در انقلاب اشاره کرد و افزود: عزت و اقتدار جامعه اسلامی به خاطر حضور رزمندگان قهرمان در دوران هشت سال دفاع مقدس و ایثار و فداکاری شهیدان است .

مردم مهریز تاکنون ۳۱۳ شهید تقدیم انقلاب کرده اند و مرکز این شهرستان ۵۵ هزار نفری در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد و تعداد شهدای استان یزد حدود چهار هزار نفر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه 31 فروردین + فیلم