نفس زندگی ویانا ی 3 ساله به کمک ما بند است + فیلم و عکس


نفس زندگی ویانا ی 3 ساله به کمک ما بند است + فیلم و عکس

رکنا: ویانا دختر 3 ساله مبتلا به سرطان نوروبلاستوماست که به دلیل تحریم های دارویی در ایران، هم اکنون در بیمارستان آجی بادام ترکیه با هزینه ای کلان تحت درمان قرار گرفته و نیازمند کمک های مردمی است. پدر او می گوید هزینه درمان ویانا در 5 ماه 6 میلیارد تومان می شود، یعنی هر دوره درمانی وی 60 هزار دلار می شود.

سرطان نوروبلاستوما از بیماری های شایع در کودکان زیر 2 سال است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا ، دختری 3 ساله است و شیرین مثل همه دختربچه های روی زمین. این روزها اما ویانای 3 ساله در حال مبارزه با یک بیماری سخت است. سرطان نوروبلاستوما یکی از بیماری های شایع در کودکان زیر دو سال است که ویانا را در یک و نیم سالگی به خود درگیر کرده است.

نفس زندگی ویانا ی 3 ساله به کمک ما بند است + فیلم و عکس

به گفته پدر ویانا، اکنون بعد از یک و نیم سال شیمی درمانی و رادیوتراپی در ایران با تشخیص پزشکان، ویانا به داروی دینوتوکسیماب نیاز پیدا می کند. با این حال به دلیل تحریم های دارویی و یافت نشدن آن در ایران، خانواده ویانا یک هفته است برای درمان وی به بیمارستان آجی بادام ترکیه که این دارو در آن موجود است، مراجعه می کنند. لازم به ذکر است پدر ویانا با سازمان غذا و دارو و قوه قضائیه برای وارد کردن دارو به کشور ارتباط داشته است اما همه تلاش های او بی نتیجه ماند.

تصویر زیر که توسط پدر ویانا برای رکنا ارسال شد، مدرک ترجمه شده قوه قضائیه و تایید پزشک در رابطه با نیاز ویانا شاه محمدی برای دریافت دارو است:

نفس زندگی ویانا ی 3 ساله به کمک ما بند است + فیلم و عکس

در بیمارستان کشور ترکیه، پزشک ویانا بعد از آزمایشات مختلف تشخیص می دهد که قبل از پیوند مغز و استخوان باید 5 دوره از داروی دینوتوکسیماب را به همراه شیمی درمانی استفاده کند، این 5 دوره که شامل 5 ماه می شود، در هر ماه حدود 60 هزار دلار نیاز است، در واقع این مبلغ مجموعاً 6 میلیارد تومان در برای 5 ماه حساب می شود.

در تصویر زیر پیش فاکتور هزینه بیمارستان ویانا را که توسط پدرش برای رکنا فرستاده شده مشاهده می کنید:

نفس زندگی ویانا ی 3 ساله به کمک ما بند است + فیلم و عکس

لازم به ذکر است برای ارسال کمک های خیرخواهانه خود جهت درمان ویانا شاه محمدی می توانید به شماره های زیر کمک های خود را ارسال کنید:

5892101121150193

IR470150000000476300899907

بانک سپه

بنام یوسف شاه محمدی دانشور

476300899907

 

 

حجم ویدیو: 36.13M | مدت زمان ویدیو: 00:04:56
 

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق