ایجاد صنایع تبدیلی به توسعه کشاورزی ایلام کمک می کند


ایجاد صنایع تبدیلی به توسعه کشاورزی ایلام کمک می کند

معاون امور اقتصادی استاندار ایلام با اشاره به اینکه ایجاد صنایع تبدیلی به توسعه کشاورزی کمک می کند،گفت:ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی مکمل توسعه کشاورزی و زمینه ساز اشتغال در استان است.

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، جهانگیر رستمزاد معاون امور اقتصادی استاندار ایلام در نشست سرمایه گذاری استان افزود:کشاورزی یکی از مزیت های ویژه استان است اما بدون ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی و زیرساخت های توسعه این بخش منفعت زیادی عاید کشاورزان استان نمی شود.

وی خواستار توجه به زیربخش های مختلف کشاورزی و توسعه کشاورزی در استان شد و اظهار داشت: با راه اندازی صنایع تبدیلی و تکمیلی، فرآوری و بسته بندی هم به ارزش افزوده محصولات کشاورزی اضافه می شود و هم زمینه اشتغال و بهبود معیشت مردم استان فراهم می شود.

رستمزاد به حمایت و تسهیل امر سرمایه گذاری در استان اشاره و تصریح کرد:ما از سرمایه گذاران استقبال می کنیم اما باید اهلیت و توانمندی مالی فرد برای ما اثبات شود.

معاون امور اقتصادی استاندار ایلام خاطرنشان کرد: فردی که به دنبال استفاده از اراضی منابع طبیعی و تسهیلات استان است و هیچ آورده شخصی ندارد، این فرد سرمایه گذار نیست و ما نمی توانیم از این افراد حمایت کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه صنعت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا