شگرد جدید سارقان طلا لو رفت/ باند چهار نفره منهدم شد


شگرد جدید سارقان طلا لو رفت/ باند چهار نفره منهدم شد

حوادث رکنا: فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب از انهدام باند سارقان طلا در این شهرستان و دستگیری هر 4 عضو آن شامل 2 مرد و 2 زن خبر داد.

به گزارش رکنا از کرمانشاه، سرهنگ محمدرضا یاری اظهار داشت: پس از وقوع چند مورد سرقت از طلافروشی های شهر اسلام آبادغرب، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: شاکیان در تحقیقات پلیس عنوان می کردند که افرادی متشکل از زن و مرد به بهانه خرید انگشتر طلا به مغازه آنها مراجعه و در فرصتی مناسب با جای گزین کردن یک حلقه انگشتر بدلی، یک یا چند انگشتر طلا را به سرقت می بردند.

سرهنگ یاری تصریح کرد: ماموران انتظامی اسلام آبادغرب با دریافت این موضوع تحقیقات همه جانبه خود را آغاز و توانستند با کارهای اطلاعاتی یکی از اعضای باند را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر کنند.

رئیس پلیس اسلام آبادغرب افزود: متهم دستگیر شده در بازجویی ها ضمن اعتراف به سرقت 6 حلقه انگشتر، عنوان کرد سرقت ها را با همراهی 3 نفر دیگر انجام می داده است.

وی گفت: ماموران در گام بعدی موفق به شناسایی و دستگیری 3 عضو دیگر باند (2 زن و یک مرد) که در یکی از طلافروشی ها حضور داشتند شده و پیش از هر اقدامی آنها را دستگیر کردند.

سرهنگ یاری ادامه داد: دیگر اعضای باند هم در اعترافات خود عنوان کردند در روزهای اخیر 6 حلقه انگشتر به وزن تقریبی 40 گرم سرقت کرده اند که ماموران در بازرسی از مخفیگاه آنها موفق به کشف طلاهای مسروقه و همچنین چند عدد انگشتر بدلیجات شدند.

فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب در پایان با اشاره به تحویل انگشترهای سرقتی به صاحبان آنها، از معرفی سارقان دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرقت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مسدود شدن پل گلدن گیت سانفرانسیسکو از سوی حامیان فلسطین