تهرانی‌ها با شرکت در انتخابات شورا به تقویت مدیریت شهری کمک کنند


تهرانی‌ها با شرکت در انتخابات شورا به تقویت مدیریت شهری کمک کنند

تهران- ایرنا- رییس شورای اسلامی شهر تهران از شهروندان تهرانی خواست که با مشارکت در انتخابات شورای شهر، بستر تقویت و رشد مدیریت شهری در دوره ششم را فراهم کنند.

به گزارش ایرنا، «محسن هاشمی» روز یکشنبه در سیصد و یکمین جلسه شورای شهر با بیان اینکه در آستانه دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شورای شهر قرار داریم، اظهار داشت: با برگزاری مناظره ها و پخش برنامه های کاندیداها، هنوز با فضای جدی مشارکت و رقابت در جامعه در دوره های گذشته فاصله داریم.

وی افزود: امیدواریم در این چندروز آینده اتفاقات مثبتی ایجاد شود که بخش قابل توجهی از جامعه را از ناامیدی و قهر با صندوق رای خارج کند.

هاشمی ادامه داد: در انتخابات شوراهای شهر نیز متاسفانه نیمی از اعضای شورای فعلی تهران که در انتخابات ثبت نام کرده بودند، رد صلاحیت شدند و تلاش برای تایید آنها به نتیجه نرسید.

رییس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه جبهه اصلاحات فهرست ۲۱ نفره خود برای شهر تهران را منتشر کرد، از شهروندان تهرانی خواست که با مشارکت در انتخابات، بستر تقویت و رشد مدیریت شهری در دوره ششم را فراهم کنند.

وی ادامه داد: با وجود همه تخریب ها و بی مهری های رسانه ملی و جناح های سیاسی، دستاوردهای شورای پنجم به وعده کاندیداهای ریاست جمهوری تبدیل شده است و هر هفت کاندیدا وعده شفافیت، جایگزینی شایسته سالاری بجای فامیل سالاری، کاهش هزینه های تشریفاتی از بودجه عمومی و تحقق منویات رهبری را می دهند.

هاشمی گفت: امیدوارم با همه جفاها، و ناامیدی بخش قابل توجهی از جامعه نسبت به صندوق های رای، انگیزه تعیین سرنوشت توسط خود مردم، موجب تغییرفضای انتخابات و مشارکت بالا شود.

میرلوحی به رد صلاحیت داوطلبان نامزدی شورای شهر اعتراض کرد

سید محمود میرلوحی عضو شورای اسلامی در تذکری که به امضای چند تن دیگر از اعضای شورای اسلامی تهران رسید، اظهار داشت: هیات نظارت جا پای شورای نگهبان گذاشت و کسانی که در هیات اجرایی تایید صلاحیت شده بودند را رد صلاحیت کرد.

وی افزود این در حالی است که هیات نظارت اعلام کرد که تنها ۵ درصد از کاندیداها را رد صلاحیت کرده است.

میرلوحی افزود: بهترین چهره های خدوم و پاکدست در مراکز استانها و شهرهای بزرگ به تیغ عدم‌صلاحیت دچار شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید