رسانه آمریکایی: بایدن سیگنال سختی به پوتین خواهد داد


رسانه آمریکایی: بایدن سیگنال سختی به پوتین خواهد داد

رسانه‌های آمریکایی پیش بینی کردند که در دیدار روسای جمهور روسیه و آمریکا، بایدن سیگنال سختی به پوتین خواهد داد.

به گزارش اسپوتنیک، NBC به نقل از یک منبع آگاه می‌نویسد، ایالات متحده قصد دارد "یک سیگنال سخت" به رهبر روسیه در دیدار ولادیمیر پوتین و جو بایدن، روسای جمهور روسیه و ایالات متحده، برساند.

به گفته این خبرگزاری، بایدن قصد دارد رویکردی متفاوت از "روابط دوستانه ای که دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا پس از اولین دیدار با پوتین اعلام کرد، را نشان دهد.

ولادیمیر پوتین و جو بایدن در تاریخ 16 ژوئن دیدار خواهند کرد. این نشست شامل یک جلسه کاری و یک جلسه دیگر با قالبی در ابعاد کوچکتر خواهد بود. پیش از این معلوم شد که پس از مذاکرات در ژنو، رهبران دو کشور کنفرانس های مطبوعاتی جداگانه ای برگزار می کنند. کاخ سفید گفت این قالب را "مناسب ترین" می داند.

کرملین تأکید کرد که آنها به دلیل اختلافات موجود بین روسیه و ایالات متحده "انتظار" زیادی از مذاکرات ندارند. انتظار می رود که روسای جمهور در مورد روابط روسیه و آمریکا، ثبات استراتژیک، مبارزه با کووید 19 و حل منازعات منطقه ای گفتگو کنند.

به گفته سناتور جان مک کین، در اجلاس قبلی روسیه و آمریکا در سال 2018، ترامپ که در آن زمان رئیس دولت بود نتایج تحقیقات اطلاعات آمریکا در مورد دخالت مسکو در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا را زیر سال برد و بنابراین " به پوتین فرصت انتشار دروغ را داد ". این امر باعث واکنش شدید در محافل سیاسی ایالات متحده شد. این "یکی از شرم آورترین سخنرانی های یک رئیس جمهور آمریکا" بود.آ

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روسیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر