فرماندار: 38 هزار و 550 شهروند ایوانی واجد شرایط رای هستند


فرماندار: 38 هزار و 550 شهروند ایوانی واجد شرایط رای هستند

ایلام - ایرنا - فرماندار ایوان گفت: 38 هزار و 550 نفر در این شهرستان در انتخابات امسال واجد شرایط رای هستند و در 28 خردادماه جاری در این رخداد بزرگ سیاسی شرکت می‌کنند.

امید علی سبزی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد افراد واجد شرایط رای ۱۹ هزار و ۲۳۵ نفر مرد و ۱۹ هزار و ۳۲۳ نفر را زنان تشکیل می دهند.

وی افزود: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا هم‌زمان با سراسر کشور ، در این شهرستان اندیشیده شده و ۹۵ شعبه رای‌ تدارک شده که از این تعداد ۸۹ صندوق ثابت و ۶ صندوق سیار است.

فرماندار ایوان یادآور شد: ۲ نوع هیات اجرایی ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا در ایوان با ۱۷ معتمد و هفت عضو اداری فعال هستند.

سبزی تاکید کرد: در هیات اجرایی ریاست جمهوری ۹ معتمد و چهار عضو اداری و در هیات اجرایی شورای شهر و روستا ایوان هشت معتمد و سه عضو اداری فعال هستند همچنین بخش های مرکزی و زرنه برای فراهم آوردن زمینه برگزاری انتخابات شورای های اسلامی روستاها هیات های اجرایی جداگانه دارند.

وی اضافه کرد: دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در این شهرستان در آستانه گام دوم انقلاب اسلامی رعایت قانون و اصل بی‌طرفی را سرلوحه کار خود قرار داده و از هیچ کوششی برای صیانت از آرای مردم دریغ ندارند.

فرماندار ایوان افزود: حضور هوشمندانه مردم در انتخابات توطئه‌های دشمن را یکی پس از دیگری خنثی می‌کند و برگ زرین دیگری به کارنامه درخشان نظام جمهوری اسلامی می‌افزاید.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس در ۲۸ خردادماه برگزار می شود.

۴۵۹ هزار و ۵۷۳ در استان ایلام واجد شرایط اخذ رای در انتخابات پیش رو هستند که از این تعداد ۲۲۵ هزار و ۶۷۲ نفر زن و ۲۳۳ هزار و ۹۰۱ تن مرد هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی