دستگیری متهم حمل مواد مخدر از جنوب کشور به مازندران


دستگیری متهم حمل مواد مخدر از جنوب کشور به مازندران

فرمانده انتظامی استان مازندران از توقیف وانت نیسان حامل موادمخدر و کشف 130 کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی با استان فارس خبر داد. 

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار "مرتضی میرزایی" با اعلام این خبر، اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر قاچاق موادمخدر از استان‌های جنوبی کشور به استان مازندران، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی و شناسایی متهم به قاچاق موادمخدر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر دریافتند، این فرد با استفاده از یک دستگاه وانت نیسان اقدام به حمل و قاچاق موادمخدر از استان های جنوبی کشور می کند.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به هماهنگی‌های به عمل آمده با مرجع قضائی و فرماندهی انتظامی استان فارس از توقیف خودرو وانت نیسان حامل موادمخدر در عملیات مشترک پلیس مبارزه با موادمخدر استان با استان فارس خبر داد.

میرزایی از کشف ۱۳۰ کیلوگرم تریاک در این عملیات پلیسی خبر داد و افزود: در این عملیات ضمن توقیف خودرو، متهم به موادمخدر نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)