اسب سواری خانم بازیگر + عکس


اسب سواری خانم بازیگر + عکس

رکنا: لاله مرزبان عکسی با اسب گرانقیمت خود منتشر کرد.

به گزارش رکنا، لاله مرزبان بازیگر جوان سینمای ایران عکس جدیدی از خود منتشر کرد و اینطور نوشت:

همه چیز بین منو تو ناگفته

گفته شد …

تصادفا ژِستی در کار نبود

بیوگرافی لاله مرزبان:

لاله مرزبان متولد سال ۱۳۷۲ از دوران نوجوانی در مدرسه و سپس به صورت حرفه‌ای به تئاتر مشغول بوده‌است و نقش‌هایی در سریال هوش سیاه و هیس دخترها فریاد نمی‌زنند داشته‌است. مرزبان در سال ۱۳۹۵ با طی کردن یک فراخوان برای فیلم به عنوان نقش اصلی در فیلم «زیر سقف دودی» بازی کرد. و در سال ۱۳۹۶ جلوی دوربین جواد افشار رفته‌است تا به عنوان یکی از بازیگران اصلی سریال آنام ایفای نقش کند.

از دوران نوجوانی در مدرسه و سپس به صورت حرفه‌ای به تئاتر مشغول بوده‌است بعد از تحصیلات دانشگاهی دوره‌های آزاد بازیگری دانشگاه تهران را گذرانده‌است. در سن شانزده سالگی علی‌رغم مخالفت‌های خانواده مبنی بر ورودش به عرصه بازیگری در سال ۱۳۸۸ با ایفای نقش کوتاه در سریال هوش سیاه به کارگردانی مسعود آب پرور وارد عرصه هنر شد.

لاله مرزبان با نقشی فرعی در فیلم هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند سال ۹۲ به کارگردانی پوران درخشنده تجربه حضور در سینما را بصورت کوتاه کسب کرد سپس در سال ۹۵ در فیلم دخترعمو و پسرعمو بازی قابل قبولی داشت. اما حضور پرنگ وی در فیلم زیر سقف دودی سال ۹۵ خانم درخشنده در نقش کیانا کنار بازیگرانی چون، مریلا زارعی، فرهاد اصلانی، بهنوش طباطبایی و آزیتا حاجیان مسیر جدید هنری برای وی باز کرد. وی می‌گوید با طی یک فراخوان انتخاب بازیگری وارد فیلم پوران درخشنده شده‌است.

آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی