عملکرد دولت روحانی در شرایط سخت تحریم و مشکلات مالی، قابل دفاع است


عملکرد دولت روحانی در شرایط سخت تحریم و مشکلات مالی، قابل دفاع است

استاندار بوشهر در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: علیرغم بی مهری‌ها و نگاه‌های سیاسی که نمیخواهند دولت موفق باشد، اما عملکرد دولت دکتر روحانی در شرایط سخت تحریم و مشکلات مالی، قابل دفاع و افتخارآمیز است.

عبدالکریم گراوند صبح امروز در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا در خصوص ستادهای انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: این ستادها در صورت رعایت نکردن ضوابط بهداشتی مقابله با کرونا، با هماهنگی دستگاه قضا و نیروی انتظامی پلمب می‌شوند.

وی با اشاره به اهمیت سلامت مردم تصریح کرد: هیچ خدمتی بالاتر از توجه به سلامت مردم نیست و از مسئولان ستادهای انتخاباتی انتظار داریم نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا جدیت داشته باشند.

استاندار بوشهر افزود: از نمایندگان کاندیدهای ریاست جمهوری انتظار داریم مانع از برپایی تجمعات انتخاباتی بدون رعایت ضوابط بهداشتی شده و برای جلوگیری از گسترش شیوع کرونا در ایام انتخابات با دانشگاه علوم پزشکی همکاری کنند.

ستادهای انتخاباتی بی‌توجه به کرونا پلمب می‌شوند

مقام عالی دولت در استان بوشهر تاکید کرد: ستادهای انتخاباتی که دستورالعمل‌های بهداشتی مربوط به کرونا را رعایت نکنند پلمب می‌شوند.

گراوند با اشاره به عملکرد مثبت دولت روحانی بیان کرد: علیرغم بی مهری‌ها و نگاه‌های سیاسی که نمیخواهند دولت موفق باشد، اما عملکرد دولت دکتر روحانی در شرایط سخت تحریم و مشکلات مالی، قابل دفاع و افتخارآمیز است.

وی ادامه داد: این دولت در برابر ملت ایران سربلند خواهد بود چرا که در برابر تحریم‌ها اجازه نداد روند توسعه کشور مختل شده و کشور به زانو دربیاید.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید