جشن‌ میلاد حضرت معصومه در 200 خانه دشتی برگزار شد


جشن‌ میلاد حضرت معصومه در 200 خانه دشتی برگزار شد

بوشهر- ایرنا- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی استان بوشهر گفت: با همکاری موسسات فرهنگی قرآن و عترت این شهرستان جشن‌ ولادت حضرت معصومه (س) در 200 خانه برگزار شد.

حمید زارعی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ولادت حضرت معصومه (س) از جشن‌های مهم در سراسر ایران است که با شکوه خاصی برگزار می‌شود.

زارعی اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در جامعه و ممنوعیت اجرای برنامه‌های میدانی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه فرهنگی قرآن و عترت و شهرستان اقدام به برگزاری جشن‌های خانگی به مناسبت ولادت کریمه اهل بیت کرد که با استقبال خوبی روبرو شد.

وی افزود: این برنامه همزمان با روز ولادت حضرت معصومه در بیش از ۲۰۰ خانه با حضور اعضا و فامیل درجه یک به مدت ۴۵ دقیقه و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

زارعی عنوان کرد: مولودی‌خوانی، مسابقات فرهنگی و هنری ویژه کودکان همراه با اهدا جوایز و توصیف ویژگی‌های حضرت معصومه (س) و سرلوحه قرار دادن آنها در زندگی از برنامه‌های این جشن بود.

وی ادامه داد: موسسه‌های شهرستان دشتی همواره در برگزاری برنامه‌ها مشارکت فعال و نقشی برجسته‌ در ارتباط با ترویج فرهنگ در سطح جامعه دارند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی بیان کرد: پنج موسسه فرهنگی قرآن و عترت درشهرستان دشتی در حوزه‌های قرآن، فرهنگ، هنر، مسابقات فرهنگی و نشست‌های تخصصی مشغول به فعالیت هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرستار سنگدل پس از قتل فجیع پیرزن پسر معلولش را در اتاق زندانی کرد / کشف جسد در کمد دیو...