کسب رتبه عکاس قشمی در فسیتوال زمین شناسان جوان ایران


کسب رتبه عکاس قشمی در فسیتوال زمین شناسان جوان ایران

قشم- ایرنا- مدیر ژئوپارک جهانی قشم گفت: امین ابراهیمی درکویی موفق شد در نخستین جشنواره ملی «زمین شناسان جوان ایران» رتبه سوم در رشته عکاسی را کسب کند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از منطقه آزاد قشم، علیرضا امری کاظمی افزود: ابراهیمی یکی از همیاران فعال ژئوپارک جهانی قشم است که با عکسی از تنگه چاهکوه در جشنواره شرکت کرده بود.

وی ادامه داد: همچنین عکس دیگر این هنرمند از ژئوسایت دره ستاره‌ها نیز رتبه هفتم جشواره مذکور را نیز از آن خود کرده است.

مدیر ژئوپارک جهانی قشم تصریح کرد: حضور هنرمندان جوان قشمی در مسابقه‌ها و جشنواره‌های ملی و بین‌المللی با عکس‌ها و فیلم‌های مختلف از جاذبه‌های جزیره، به معرفی توانمندی‌های گردشگری، علمی و تحقیقاتی قشم کمک می‌کند.

وی در پایان ضمن دعوت از هنرمندان جزیره برای حضور بیشتر در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی گفت: بازتاب ظرفیت‌های جزیره در قالب رویدادهای فرهنگی و هنری در توسعه گردشگری و در نهایت بسط اقتصاد پایدار در جامعه محلی نقشی تأثیرگذار است.

ابراهیمی درکویی، هنر عکاسی را از سال ۱۳۸۸با گوشی تلفن همراه شروع کرد و با وجوداینکه در هیچ دوره آموزشی در حوزه عکاسی حضور نداشته، توانسته عنوان‌های مختلفی را در زمینه عکاسی در کشور کسب کند.

نخستین فسیتوال ملی زمین شناسان جوان ایران در زمینه عکاسی و با محوریت علوم زمین و شعار «زمین‌شناسی کاربردی، جوان‌گرایی هدفمند» هم‌زمان با روز جهانی کره زمین برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قشم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا