مشکلات کشور حل شدنی است


مشکلات کشور حل شدنی است

امام جمعه ایلام گفت: مشکلات کشور حل شدنی و در گرو حضور افراد با اراده در عرصه‌های کلان مدیریتی است.

حجت‌الاسلام والمسمین «الله‌نور کریمی‌تبار»، در جلسه شورای استانی دفاتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاههای استان، با تبریک ولادت حضرت معصومه(س) اظهار کرد: وجود این بانوی ارزشمند برای شناخت جایگاه زن از دیدگاه اسلام کافی است.

وی گفت: شرایط کشور و مشکلات ناشی از تحریم‌ها وسوء مدیریت‌ها گریبانگیر مردم شده و باعث ناراحتی به حق آنها شده است، اما دشمنان هم با بزرگنمایی این مشکلات برای ندیدن دستاوردهای کشوربا هدف ایجاد نارضایتی وفراهم کردن بستر درگیری داخلی درحال برنامه‌ریزی هستند.

امام جمعه ایلام با اشاره به موضوع انتخابات و ضرورت حضور جامعه دانشگاهی برای تحقق حضور حداکثری گفت: دشمنی نظام سلطه وآمریکا با نظام اسلامی تنها به یک گروه سیاسی اختصاص ندارد. دشمن با نظام ومجموعه نیروهای وفادار با آن مشکل دارد. بنا بر این در این برهه از زمان وظیفه همه نیروهای وفادار به نظام تشویق به حضور حداکثری جهت خنثی سازی توطئه دشمنان وتحکیم بیش از پیش پایه های نظام است.

مشکلات کشور حل شدنی است

وی گفت: مشکلات کشور حل شدنی و در گرو حضور افراد با اراده در عرصه‌های کلان مدیریتی است و وظیفه جامعه دانشگاهی تبیین شرایط کشور وتشویق مردم جهت حضور حد اکثری در پای صندوقهای رای است.

دکتر «محمد علی‌اکبری» رئیس دانشگاه ایلام نیز اظهار کرد: رسالت دانشگاه در نظام جمهوی اسلامی تربیت عالمان متعهد ودانشمندان در طراز نظام است و هماهنگی بین نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ایلام و مجموعه مدیریت دانشگاه در این زمینه از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به فعالیت‌های شورای هم‌اندیشی اساتید ، گفت: فعالیتهای این شورا نشان دهنده توجه همزمان دانشگاه ونهاد به اهمیت فعالیت اساتید ودانشجویان نشانه اهمیت تربیت عالم و دانشمندان در طراز نظام است.

رئیس دانشگاه ایلام تصریح کرد: امیدواریم با مشارکت حداکثری مردم شاهد تصمیمات درستی در این زمینه باشیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین «غلامرضا غیاثی» مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه دردانشگاه‌های استان نیز با اشاره به فعالیت‌های نهاد، اظهار کرد: دفاتر نهاد مثل گذشته وبا حضور و بروز در حوزه فعالیتهای فرهنگی بویژه در شرایط کنونی کشور نقش خودرا به خوبی ایفاء کرده‌اند.

وی با اشاره به ساختار بخش‌های مختلف فعالیت نهاد مانند دفتر هم اندیشی‌، گروههای معارف، ستاد عمره و عتبات، ائمه جماعات، ستاد ازدواج دانشجویی، دبیرخانه ستاد استانی فعالیت‌های قرآنی وحضور در شورای فرهنگ عمومی بر ضریب بالای تاثیر گذاری بالای برنامه های نهاد در محیط دانشگاهی و جامعه نخبگانی اشاره کرد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان ایلام با اشاره به مقوله انتخابات و اهمیت حضور حداکثری مردم در این عرصه ، اظهار کرد: نهاد استانی و دفاتر نهاد در دانشگاههای استان وکانون‌های دانشجویی با توجه به وظیفه خطیری که در در این زمینه نقش خود را ایفا خواهند کرد.

غیاثی ادامه داد: تبیین اهمیت انتخابات با استفاده از فضای مجازی و اطلاع رسانی از طریق رسانه‌های رسمی از مهم‌ترین برنامه‌های نهاد بوده و تاکنون حدود 30 وبینار در موضوع انتخابات با حضور اساتید استانی، منطقه‌ای وکشوری جهت اساتید و دانشجویان عزیز برگزار شده است.

وی تصریح کرد: مطمئنا با حداکثری مردم ایران در انتخابات بار دیگر نقشه‌های شوم دشمنان نقش برآب خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک توصیه برای کاهش تاثیر استرس بر قلب