سه کیلوگرم مواد مخدر از نوع هرویین در ارومیه کشف شد


سه کیلوگرم مواد مخدر از نوع هرویین در ارومیه کشف شد

ارومیه- ایرنا- رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی آذربایجان‌غربی گفت: سه کیلوگرم مواد مخدر از نوع هرویین در ارومیه کشف و سه نفر در این باره دستگیر شد.

سرهنگ شمس‌علی حق‌وردیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ با انجام کارهای اطلاعاتی نامحسوس و تحقیقات شبانه روزی از فعالیت یک شبکه قاچاق مواد مخدر در این شهرستان مطلع شده و پیگیری موضوع را به سرعت در دستور کار خود قرار دادند.

وی اضافه کرد: ماموران مبارزه با مواد مخدر با تشکیل چندین اکیپ ضمن هماهنگی با مقام قضایی پس از حصول اطمینان در ارومیه به ۲ دستگاه خودرو دستور ایست صادر کرده و آنها را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودروها، سه کیلوگرم مواد مخدر از نوع هرویین که به طور ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: در این رابطه ۲ دستگاه خودرو توقیف و سه نفر متهم نیز دستگیر شدند.

سرهنگ حق‌وردیان افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.

به گزارش ایرنا، آذربایجان‌غربی به علت هم مرز بودن با سه کشور یکی از مقاصد مهم شبکه های قاچاق مواد مخدر برای ترانزیت این مواد به خارج از کشور است که پلیس نیز در اکثر موارد، اعضای این شبکه ها را دستگیر می کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید