برگزیدگان نخستین جشنواره عکس محیط زیست بوشهر معرفی شدند


برگزیدگان نخستین جشنواره عکس محیط زیست بوشهر معرفی شدند

بوشهر- ایرنا- برگزیدگان نخستین جشنواره عکس  محیط زیست بوشهر که به مناسبت گرامیداشت هفته محیط زیست برگزار شد، از میان 522 اثر انتخاب و معرفی شدند.

به گزارش ایرنا، رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بوشهر روز شنبه اعلام کرد: این جشنواره با موضوع عکاسی از محیط زیست پیرامونی و در ۲ بخش پرندگان و عکاسان آینده برگزار شد.

صادق پورسالم افزود: ۵۲۲ قطعه عکس به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که از این شمار تعداد ۳۵ قطعه عکس به بخش مسابقه راه یافتند که در پایان ۱۰ قطعه عکس به عنوان برگزیدگان بخش عکاسان آینده و یک قطعه عکس در بخش ویژه پرندگان برگزیده شد.

وی اضافه کرد: سید بابک موسوی ، هادی انصاری، سید کریم موسوی و بهروز دربندی از عکاسان بوشهری، به عنوان هیات داوران این جشنواره به داوری آثار پرداختند.

پورسالم گفت: رضا صفایی، خلیل کرمی، محمد تبریزی، مراد غریبی، اکبر شکوه، امین نیری، محمدجواد رستمی، هادی موسوی، سجاد دلاوری و مجتبی اسدی به عنوان برگزیدگان بخش عکاسان آینده معرفی شدند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بوشهر افزود: اثر خلیل کرمی نیز به عنوان عکس برگزیده این جشنواره در بخش پرندگان معرفی شد.

پنجم ماه ژوئن از سوی سازمان ملل برای افزایش آگاهی مردم در نگهداری از محیط زیست و تحریک سیاستمداران به گرفتن تصمیماتی برای رویارویی با تخریب محیط زیست و گونه‌های زیستی‌جانوری، به‌عنوان روز جهانی محیط زیست نامگذاری شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نتایج آزمون استخدامی معلمان چه زمانی اعلام می‌شود؟