انعقاد تفاهم‌نامه احیای مسئولیت‌های اجتماعی در 14 استان کشور


انعقاد تفاهم‌نامه احیای مسئولیت‌های اجتماعی در 14 استان کشور

مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت از انعقاد تفاهم‌نامه احیای مسئولیت‌های اجتماعی در 14 استان کشور خبر داد.

«حمیدرضا ملکی» در سفر خود به استان یزد در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به الگوی اجرا شده توسط «یونس محمد» در کشور بنگلادش که توسعه روستایی را به دنبال داشته است، اظهار کرد: این طرح را به شکل جدیدتری با نظارت نمایندگان ولی فقیه در استانها اجرا خواهیم کرد.

وی با بیان این که این طرح توسعه اقتصادی در روستاها و ایجاد اشتغال برای جوانان بدون دخالت دولت را رقم می زند، افزود: تفاهم‌نامه احیای مسئولیت‌های اجتماعی برای اجرای این طرح در ۱۴ استان کشور منعقد شده و در بقیه استان‌ها نیز در حال اجرا یا در دست مطالعه است.

ملکی با بیان این که در حال حاضر خراسان رضوی به عنوان الگوی طرح معرفی شده است، عنوان کرد: اکنون در خراسان رضوی برای دو هزار و ۷۰۰ روستا سند توسعه نوشته شده است.

مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان این که در یزد نیز در حال انتخاب معین هستیم، بیان کرد: با تاکید و نگاه ویژه‌ای که وزیر صمت در این زمینه به استان یزد دارد، امیدواریم این استان به یک الگوی بین المللی در زمینه توسعه روستایی و احیای مسئولیت های اجتماعی تبدیل شود.

وی با بیان این که اصل اقتصاد مقاومتی، توسعه اقتصاد توسط مردم است، تصریح کرد: در سیستم دولتی موانع بسیاری برای اجرای این طرح وجود دارد اما اگر مردم پای کار بیایند، این طرح با موفقیت اجرا و اهداف آن محقق خواهد شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان صمت یزد، ملکی با ابراز امیدواری نسبت به این که بتوانیم حرکت عملیاتی درستی در این راستا در سطح استانها انجام دهیم، تاکید کرد: امروز در جنگ اقتصادی هستیم و در این جنگ، روحیه جهادی همچون روحیه رزمندگان در دوران دفاع مقدس نیاز است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک توصیه برای کاهش تاثیر استرس بر قلب