امام جمعه ابرکوه: انتظار مردم برنامه‌محوری برای رفع مشکلات است


امام جمعه ابرکوه: انتظار مردم برنامه‌محوری برای رفع مشکلات است

یزد - ایرنا - امام جمعه ابرکوه گفت: انتظار شهروندان از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری و شوراها کارآمدی و برنامه محوری برای رفع مشکلات است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی روز یکشنبه در دیدار با جمعی از مدیران شهرستان ابرکوه اظهار داشت: در ایام تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا ، بهتر آن است تا نامزدها از رهگذر تبلیغات، برنامه های خود را برای مردم بازگو کنند تا مردم با قضاوت در مورد توانمندی آنان، به نامزد توانا و اصلح رأی دهند .
وی ادامه داد: انتخابات امسال در شرایطی برگزار می شود که مردم به لحاظ معیشتی و اقتصادی در دشوارترین شرایط در سال‌های اخیر به سر می‌برند و افزایش نرخ تورم ، افزایش بی‌سابقه نرخ ارز، بی ارزش شدن پول ملّی ، بیکاری ، بی ثباتی اقتصادی و کاهش قدرت خرید، اقشار ضعیف جامعه را به شدت تحت فشار قرارداده است، و انتظار اصلی مردم گره گشایی از این مشکلات است.
حسینی تصریح کرد: در این شرایط دشمنان خارجی و سربازان بی مزد پیدا و پنهان داخلی آنان، نهایت تلاش خود را برای دلسرد کردن مردم به کار گرفته اند تا از این طریق مشارکت مردم در انتخابات کاهش پیدا کند، امّا پاسخ رسای مردم در چهار دهه پس از انقلاب اسلامی این بوده که اگرچه از برخی عملکردها انتقاد داشته اند با این وجود با نظام قهر نکرده اند و این امانت بزرگ الهی را از چنگ و دندان گرگ صفتان داخلی و خارجی نجات داده اند .
وی یادآور شد: ملّتی که برای این نظام و انقلاب صدها هزار عزیز خود را فدا کرده اند تا جان در بدن دارد به کوری چشم دشمنان در میدان مقابله با دشمنان می مانند و از تمامیّت نظام خود دفاع می کند .

امام جمعه ابرکوه در ادامه گفت: ملت ما میدان را خالی نمی کند و امروز انتخابات ، میدان رزم و جهاد است و اگر این میدان را خالی کنیم ، بدخواهان آن را پُر می کنند و آینده ای سیاه را برای کشور رقم می‌زنند، این مردم صاحبان اصلی کشورند و نمی گذارند بار دیگر کشور در دست نااهلان و نامحرمان بیفتد.
حسینی ادامه داد: ۲۸ خرداد روز غیرت، ایثارگری و فداکاری و روز به زمین زدن دشمن است و شرکت در انتخابات حق و تکلیف همه است زیرا لیله القدر انقلاب و رقم زننده چهار سال سرنوشت کشور و فرصتی برای تجدید قوای نظام و نماد وحدت و همدلی و همبستگی ملّت و موجب حفظ آرمان‌های انقلاب و کند شدن حربه دشمن است .
وی تصریح کرد: در انتخابات شوراها نیز مردم باید حسّاسانه و مسئولانه به افراد توانمند و وظیفه شناس و کاردان رأی ‌دهند تا بتوانند مشکلات شهر و روستاها را حل کنند، نامزدان شورا را با ملاک های دینی، انقلابی، عملگرایی، توانمندی و کارآمدی باید انتخاب کرد نه با ملاک فامیلی، هم محلّی و رفاقت گرایی تا امور جامعه به سامان شود.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها در ۲۸ خردادماه جاری برگزار می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش