ملوان و چوکا در بازی های خارج از خانه مقابل حریفان خود قرار می گیرند


ملوان و چوکا در بازی های خارج از خانه مقابل حریفان خود قرار می گیرند

رشت - ایرنا - تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و چوکا تالش در ادامه مسابقات فوتبال لیگ دسته اول کشور در بازی‌های خارج از خانه، مقابل حریفان خود قرار می گیرند.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هفته بیست و سوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور دوشنبه (فردا) ۲۴ خرداد ماه برگزار می شود که تیم فوتبال ملوان بندرانزلی باید در ساوه مقابل تیم خوشه طلایی قرار گیرد.

علیرضا وهابی افزود: ملوانان برای اینکه خود را به تیمهای صدرجدولی نزدیک کنند، نیاز به پیروزی در این بازی سخت خارج از خانه و مقابل تیم قدرتمند خوشه طلایی دارند که امیدواریم در نهایت تیم ملوان با ارایه یک بازی زیبا، پیروز این مسابقه شود.

وی ادامه داد: تا پایان هفته بیست و دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور، تیم خوشه طلایی ساوه با ۴۳ امتیاز در مکان پنجم و تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با ۳۹ امتیاز در مکان دهم جدول رده بندی قرار دارند.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان بیان کرد: همچنین تیم فوتبال چوکا تالش دیگر نماینده استان گیلان نیز در هفته بیست و سوم این مسابقات همانند تیم ملوان باید در دیداری خارج از خانه به میدان برود که این تیم در ارومیه رو در روی تیم نود این شهر قرار خواهد گرفت.

وهابی اضافه کرد: تیم فوتبال چوکا تالش در صورت کسب پیروزی در این بازی، فاصله خود را با نود ارومیه افزایش داده و تا حدی از تیم های انتهای جدولی جدا خواهد شد که امیدواریم این تیم نیز در این دیدار ، به پیروزی رسیده و هر سه امتیاز این بازی را کسب کند.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال گیلان خاطرنشان کرد: تیم فوتبال چوکا تالش تا پایان هفته بیست و دوم لیگ دسته اول کشور با کسب ۲۸ امتیاز در مکان شانزدهم و تیم نود ارومیه با کسب ۲۶ امتیاز در مکان هفدهم جدول رده بندی قرار دارند.

وهابی به بازی تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا دیگر نماینده گیلان نیز اشاره و اظهار کرد: تیم شهرداری بندر استارا نیز در دیداری همزمان باید در یک بازی خانگی مقابل تیم قشقایی شیراز قرار گیرد.

وی افزود: البته تیم شهرداری بندر آستارا با توجه به اینکه در یک دیدار خانگی به مصاف حریف خود می رود، کار آسان تری را نسبت به ۲ نماینده دیگر گیلان دراین هفته دارد و امید است که این تیم نیز با برتری برابر قشقایی شیراز، بتواند در جدول رده بندی چند پله صعود کند.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان بیان کرد: تا پایان هفته بیست و دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور ، تیم شهرداری بندر آستارا با کسب ۳۵ امتیاز در مکان دوازدهم و تیم قشقایی شیراز با ۳۳ امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.

در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان، ۱۸ تیم در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که تیم های ملوان بندرانزلی ، چوکا تالش و شهرداری بندر آستارا نمایندگان گیلان در این لیگ هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟