قیمت دلار در بازارهای مختلف (1400/03/23)


قیمت دلار در بازارهای مختلف (1400/03/23)

قیمت دلار در معاملات صبح یکشنبه بازار آزاد نسبت به روز شنبه 300 تومان افزایش یافت و 23 هزار و 900 تومان مبادله شد.

در معاملات امروز -یکشنبه بیست و سوم خرداد- در بازار آزاد روند تغییرات قیمت دلار صعودی شد و قیمت اسکناس امریکایی ۳۰۰ تومان افزایش یافت.

قیمت ارز در بازار متشکل ارزی

قیمت دلار عمده در بازار متشکل ارزی صبح امروز ابتدا ۲۳ هزار و ۲۹۳ تومان ثبت شد و در نیمه روز با کاهش ۱۲ تومانی به ۲۳ هزار و ۲۸۱ تومان رسید. قیمت دلار خرده فروشی (سنا) نیز صبح امروز ۲۳ هزار و ۵۲۶ تومان اعلام شد و در نیمه روز به ۲۳ هزار و ۵۱۴ تومان کاهش یافت.

قیمت یورو در بازار متشکل امروز با کاهش ۶۵۷ تومانی نسبت به روز شنبه ۲۸ هزار و ۲۰۴ تومان اعلام شد. قیمت یورو سنا نیز ابتدا ۲۸ هزار و ۱۴۰ تومان نرخ گذاری شد و در نیمه روز ۲۸ هزار و ۴۸۶ تومان ثبت شد.

قیمت ارز های صرافی ملی

صرافی ملی امروز قیمت دلار را نسبت به قیمت بسته شده روز شنبه ۱۷۹ تومان افزایش داد و ۲۳ هزار و ۵۱۴ تومان ثبت کرد. قیمت یورو صرافی ملی نیز با افزایش ۲۵۲ تومانی در نیمه روز به ۲۸ هزار و ۳۴۲ تومان رسید.

قیمت ارز در بازار آزاد

قیمت دلار در معاملات صبح یکشنبه بازار آزاد نسبت به روز شنبه ۳۰۰ تومان افزایش یافت و ۲۳ هزار و ۹۰۰ تومان مبادله شد. قیمت یورو نیز ۲۸ هزار و ۶۰۰ تومان خرید و فروش شد.

قیمت درهم نیز که معامله‌گران آن را سیگنال دهنده قیمت دلار می‌دانند، در نیمه روز در قیمت ۶ هزار و ۵۳۰ تومان قرار گرفت که نسبت به روز شنبه ۱۰۰ تومان افزایش یافته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رئیسی آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان را جویا شد