رتبه برتر مخابرات در رخداد ملی«بررسی مسائل و چالشهای روابط عمومی»


رتبه برتر مخابرات در رخداد ملی«بررسی مسائل و چالشهای روابط عمومی»

شرکت مخابرات ایران در پنجمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی«در بخش پژوهش و انتشارات» رتبه برتر را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، همزمان با روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی در سال ۱۴۰۰، پنجمین «رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی» با موضوع "نسل چهارم روابط‌عمومی، داستان‌سرایی، ابرنیروی روابط‌عمومی" ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ برگزار ‌شد.

بر اساس این خبر، قدرت داستان‌سرایی در روابط‌ عمومی، استراتژی داستان‌سرایی در عصر دیجیتال، داستان‌سرایی بصری در روابط‌عمومی، داستان‌سرایی؛ روندهای آینده در روابط‌عمومی و نحوه استفاده از داستان‌سرایی به عنوان ابزار روابط‌عمومی از جمله محورهای این رخداد می باشد.

این خبر می افزاید، این جشنواره به منظور شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه‌ روابط‌ عمومی و نهادینه‌کردن ارتقاء و بهبود عملکرد واحدهای روابط‌عمومی در سطوح مختلف: پژوهش و افکارسنجی، مدیریت و برنامه‌ریزی، ارتباطات درون‌سازمانی، ارتباطات رسانه‌ای، ارتباطات مردمی، ارتباطات دیجیتالی، ارتباطات دیداری/ شنیداری، ارتباطات بصری، انتشارات، تبلیغات، مسئولیت اجتماعی، داستانسرایی، اقدامات کرونایی واقدامات خلاقانه برگزار شد.

انتشار ویژه‌نامه با موضوع "داستان‌سرایی"، انتشار و رونمایی چهار کتاب‌ جدید روابط‌ عمومی و برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران از جمله برنامه های پنجمین «رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی» بود.


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، همزمان با روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی در سال ۱۴۰۰، پنجمین «رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی» با موضوع "نسل چهارم روابط‌عمومی، داستان‌سرایی، ابرنیروی روابط‌عمومی" ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ برگزار ‌شد.

بر اساس این خبر، قدرت داستان‌سرایی در روابط‌ عمومی، استراتژی داستان‌سرایی در عصر دیجیتال، داستان‌سرایی بصری در روابط‌عمومی، داستان‌سرایی؛ روندهای آینده در روابط‌عمومی و نحوه استفاده از داستان‌سرایی به عنوان ابزار روابط‌عمومی از جمله محورهای این رخداد می باشد.

این خبر می افزاید، این جشنواره به منظور شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه‌ روابط‌ عمومی و نهادینه‌کردن ارتقاء و بهبود عملکرد واحدهای روابط‌عمومی در سطوح مختلف: پژوهش و افکارسنجی، مدیریت و برنامه‌ریزی، ارتباطات درون‌سازمانی، ارتباطات رسانه‌ای، ارتباطات مردمی، ارتباطات دیجیتالی، ارتباطات دیداری/ شنیداری، ارتباطات بصری، انتشارات، تبلیغات، مسئولیت اجتماعی، داستانسرایی، اقدامات کرونایی واقدامات خلاقانه برگزار شد.

انتشار ویژه‌نامه با موضوع "داستان‌سرایی"، انتشار و رونمایی چهار کتاب‌ جدید روابط‌ عمومی و برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران از جمله برنامه های پنجمین «رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی» بود.

کد خبر 5233654

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید