خرید ترازوی دیجیتال نوزاد، مشخصات و قیمت


خرید ترازوی دیجیتال نوزاد، مشخصات و قیمت

پیگیری وزن نوزاد، یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای اطمینان از رشد مناسب او است. می‌توانید با خرید ترازو دیجیتال نوزاد به راحتی، متوجه تغییرات وزنی او بشوید. ما برایتان از مشخصات و قیمت ترازوی دیجیتال نوزاد می‌گوییم.

خرید ترازوی دیجیتال نوزاد، مشخصات و قیمت

پیگیری وزن نوزاد، یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای اطمینان از رشد مناسب او است. می‌توانید با خرید ترازوی دیجیتال نوزاد به راحتی، متوجه تغییرات وزنی او بشوید. ما برایتان از مشخصات و قیمت ترازو دیجیتال نوزاد می‌گوییم.
البته که می‌توانید به پزشک مراجعه کنید و با اندازه‌گیری وزن نوزاد و مقایسه آن با جدول رشد، متوجه رشد مناسب قد و وزن کودک بشوید، اما خب با خرید ترازوی دیجیتال کارتان راحت‌تر می‌شود.

در این مقاله می‌خوانید:

خرید ترازوی دیجیتال نوزاد، بهترین‌ها کدام است؟ سوالات متداول در مورد ترازوی نوزاد دیجیتال نکات خرید ترازوی دیجیتال نوزاد قیمت ترازوی دیجیتال نوزاد


خرید ترازوی دیجیتال نوزاد، بهترین‌ها کدام است؟
در ادامه این مقاله، 7 ترازوی دیجیتال نوزاد را برایتان نام می‌بریم.

1. ترازوی دیجیتال Mom Med
ترازوی دیجیتال Mom Med، یک انتخاب عالی است. هنگامی که نوزاد تازه متولد شده خود را از بیمارستان به خانه می‌آورید، می‌توانید بلافاصله استفاده از آن را شروع کنید.
این ترازو می‌تواند کودکان نوپا، کودکان بزرگ‌تر، بزرگسالان و حتی حیوانات خانگی شما را وزن کند! اعداد روی ترازو بزرگ هستند و به خوبی دیده می‌شوند، بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که وزن را به صورت دقیق مشاهده می‌کنید.
نکته: هنگامی که برای اولین بار از این ترازو استفاده می‌کنید، مطمئن شوید که از سطحی که ترازو روی آن قرار گرفته، آگاهی دارید. به نظر می‌رسد این ترازو وقتی روی سطح چوبی یا سنگ قرار می‌گیرد، بهتر کار می‌کند.

بیشتر بخوانید: روش‌های چاق شدن نوزاد

خرید ترازوی دیجیتال نوزاد، مشخصات و قیمت

2. ترازوی Health o meter
این ترازو، یک نگه‌دارنده دارد که کار با آن را آسان می‌کند و می‌توانید مطمئن شوید که عددی که ترازو نشان می‌دهد کاملا صحیح است. اگر نوزاد شما خیلی تکان می‌خورد، این ترازو واقعا مناسب او است.
خبر خوب این‌که به یک نمودار رشد هم مجهز است و با استفاده از آن می‌توانید مقیاس رشد کودک در طول ماه‌های متمادی را محاسبه کنید. این ویژگی، به‌خصوص در روزهای ابتدایی تولد نوزاد بسیار مهم است.
و سرانجام این‌که ترازوی Health o meter با کودک شما رشد می‌کند! چطوری؟ یعنی وقتی کودک شما به قدری بزرگ شد که داخل سینی ترازو جا نشد، می‌توانید سینی اندازه‌گیری ترازو را بردارید. این نوع تا وزن حدود 28 کیلوگرم را اندازه‌گیری می‌کند.
نکته: اگر می‌خواهید رشد کودک خود را بین ویزیت‌های پزشک، پیگیری کنید، به ویژه به خاطر دارا بودن نمودار رشد، این ترازو یک انتخاب فوق‌العاده است!

3. ترازوی هوشمند Greater Goods Smart
ترازوی هوشمند Greater Goods Smart، وزنی سریع و دقیق ارائه می‌دهد که این مساله حتی برای نوزادانی که خیلی تکان می‌خورند هم صادق است.
این ترازو در تمام طول دوران کودکی، برای اندازه‌گیری وزن فرزندتان مناسب خواهد بود.
این نوع از فناوری بلوتوث استفاده می‌کند.
نکته: برخی از مشتری‌هایی که با این ترازو کار کرده‌اند، گزارش داده‌اند که روند تنظیم آن کمی سخت است. برای حل این مشکل، توصیه می‌شود حتما دستورالعمل‌های روی دفترچه آن را با دقت بخوانید. افرادی که برای این کار وقت صرف می‌کنند، با مشکلات کمی در زمینه راه‌اندازی ترازو مواجه می‌شوند.
البته بهتر است در مورد سایر ترازوهای دیجیتال نوزاد هم همین کار را انجام بدهید.

4. ترازوی Unicherry
ترازوی کودک Unicherry همه چیز دارد! این ترازو دارای چهار سنسور بسیار دقیق است که به شما در خواندن وزن دقیق نوزاد کمک می‌کند.
این نوع، به یک سینی ایمن و راحت مجهز است که به شما امکان می‌دهد وزن نوزاد را سریع و بدون دردسر بررسی کنید.
همچنین دارای یک نمودار قد است که می‌توانید آن را به دیوار آویزان کنید. چه خوب! یعنی هم امکان اندازه‌گیری قد نوزاد را دارد، هم مکان اندازه‌گیری وزن را.
نکته: این ترازو از ویژگی‌های بسیار خوبی برخوردار است و خیلی از مشتری‌ها از آن راضی هستند!

بیشتر بخوانید: قد جنین چطور تعیین می‌شود؟

خرید ترازوی دیجیتال نوزاد، مشخصات و قیمت

5. ترازوی بلوتوث Unicherry
ترازوی دیجیتال بلوتوث Unicherry به دقت و صحت شناخته می‌شود که می‌تواند شما را از وزن دقیق کودک مطمئن کند. وقتی با این ترازو کودک خود را وزن کردید، برنامه این ترازو به طور خودکار به روز می‌شود.
بنابراین اگر وزن کودکتان از استانداردهای توزین بالاتر یا پایین‌تر بیاید، این برنامه به طور خودکار به شما هشدار می‌دهد. چقدر عالی!
نکته: این ترازوی بلوتوث دارای 4 حالت مختلف توزین است و می‌تواند وزن را بر حسب کیلوگرم، پوند و اونس بخواند.
برخی از بررسی‌ها نشان می‌دهد که کار با آن کمی چالش‌برانگیز است و برخی از مشتریان با خواندن کتابچه راهنما هم درباره کار با آن مشکل دارند.

6. ترازوی دیجیتال KUBEI
اگر به دنبال ترازویی هستید که بتوانید قبل از تولد کودک، استفاده از آن را شروع کنید، با این ترازو کارتان راحت می‌شود! ترازوی KUBEI می‌تواند به شما برای نظارت بر افزایش وزن سالم در دوران بارداری کمک کند.

بیشتر بخوانید: چقدر افزایش وزن در بارداری، طبیعی است؟

سینی بزرگ و مقعر آن برای جلوگیری از غلتیدن کودک در هنگام استفاده از ترازو تعبیه شده است. نور LCD موجود در آن شرایطی عالی برای به وضوح دیدن اعداد وزن کودک در طول روز و حتی شب فراهم می‌کند.
نکته: این ترازو با 2 باتری ارائه می‌شود که دقیقا همان چیزی است که ترازو به آن نیاز دارد. توصیه می‌کنیم حتما تعداد باتری در دسترس داشته باشید.

7. ترازوی Salter Baby/Toddler Scale
این ترازوی محکم با طراحی زیبایی که دارد یک گزینه عالی است! این نوع دارای یک سکوی مخصوص است که باعث می‌شود دیواره‌ها بالاتر از حد طبیعی قرار بگیرند تا کودک را ایمن در جای خود نگه دارد.
ترازوی Salter Baby/Toddler Scale به راحتی از ترازوی نوزاد به ترازوی کودک نوپا تبدیل می‌شود.
موقع اندازه‌گیری وزن هم وزن پوشک یا پتو را در نظر نمی‌گیرد.
نکته: بعضی از والدین یادآور شده‌اند که هنگام اندازه‌گیری وزن نوزادانی که خیلی تکان می‌خورند، کمی اعداد ترازو بالا و پایین می‌شود.


خرید ترازوی دیجیتال نوزاد، مشخصات و قیمت
سوالات متداول در مورد ترازوی نوزاد دیجیتال
در ادامه به برخی از سئوالات متداول، پاسخ می‌دهیم:

1. آیا حتما باید ترازوی نوزاد بخرم؟
پاسخ به این پرسش بستگی به تصمیم خودتان دارد. می‌توانید وزن نوزاد را فقط در مطب پزشک اندازه‌گیری کنید، یا این‌که آن را در خانه هم انجام بدهید.

به دقیق بودن ترازوی دیجیتال نوزاد، توجه ویژه داشته باشید. ترازویی بخرید که علاوه بر نوزادان، برای کودکان نوپا هم قابل استفاده باشد. اگر نمودار اندازه‌گیری قد هم داشته باشد که چه بهتر! و خب، البته هزینه‌ای که می‌خواهید به آن اختصاص بدهید، هم خیلی مهم است.


2. ترازوهای کودک چقدر دقیق هستند؟
بیشتر اوقات، ترازوی نوزاد می‌تواند محدوده وزن او را تخمین بزند. به عنوان یک قاعده کلی، همیشه در مورد صحت وزن کودک با پزشک خود مشورت کنید.

متخصصان اطفال در کلینیک نی نی بان هم می‌تواند در این‌باره به شما کمک کنند.

3- هر چند وقت یک‌بار باید کودک را وزن کنم؟

هر کودک، شرایطی متفاوت دارد. بسته به شرایط منحصر به فرد او ممکن است کودک را بیشتر یا کمتر وزن کنید. به طور معمول، کودکان از سن دو هفتگی تا شش ماهگی باید ماهی یک‌بار وزن شوند. کودکان از شش تا دوازده ماهگی هر دو ماه یک بار وزن می‌شوند. کودکان بالای دوازده ماه هم هر سه ماه یک‌بار وزن می‌شوند. در این‌باره همیشه با پزشک کودک مشورت کنید.بیشتر بخوانید: وزن گرفتن نوزاد از تولد تا شش ماهگی

4- چطور بفهمم ترازو درست کار می‌کند؟
برای این کار، وسیله‌ای پیدا کنید که دارای وزن ثابت باشد. هنگامی که آن را بارها و بارها وزن می‌کنید، وزن باید هر بار یکسان بماند. اگر اینطور باشد، پس حتما ترازویی که انتخاب کرده‌اید، درست کار می‌کند.

نکات خرید ترازوی دیجیتال نوزاد
اگر تا اینجای مطلب با ما همراه بوده باشید، متوجه شده‌اید که برای خرید ترازوی نوزاد باید نکاتی را مد نظر قرار بدهید:

به دقیق بودن ترازو توجه ویژه داشته باشید. ترازویی بخرید که علاوه بر نوزادان، برای کودکان نوپا هم قابل استفاده باشد. اگر نمودار اندازه‌گیری قد هم داشته باشد که چه بهتر! و خب، البته هزینه‌ای که می‌خواهید به آن اختصاص بدهید، هم خیلی مهم است.

خرید ترازوی دیجیتال نوزاد، مشخصات و قیمت
قیمت ترازوی دیجیتال نوزاد
خب، بسته به اینکه ترازوی دیجیتال نوزاد را از چه برندی انتخاب می‌کنید و ایرانی یا خارجی بودن آن، ترازو می‌تواند قیمتی متفاوت داشته باشد.
قیمت ترازوی دیجیتال نوزاد از حدود ششصد هزار تومان شروع می‌شود و به حدود چهار میلیون و پانصد هزار تومان هم می‌رسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت مادر و نوزاد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس