غش کردن مرد برزیلی حین زدن واکسن کرونا!


غش کردن مرد برزیلی حین زدن واکسن کرونا!

ترس از واکسن زدن موجب بدحال شدن مرد برزیلی هنگام تزریق واکسن کرونا شد.


غش کردن مرد برزیلی حین زدن واکسن کرونا!

ترس از واکسن زدن موجب بدحال شدن مرد برزیلی هنگام تزریق واکسن کرونا شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، واکسیناسیون کرونا در سراسر جهان در حال انجام است و فضای مجازی مملو از تصاویری است که افراد خوشحال پس از دریافت این واکسن را نشان می‌دهد. اما این واکسن برای آن‌هایی که از تزریق آمپول وحشت دارند همچنان یک کابوس تلقی می‌شود، مانند یک مرد محلی در برزیل که هنگام تزریق واکسن کرونا دچار بدحالی شد.

این اتفاق زمانی رخ داد که «ماگویلا جونیور» در یک مرکز واکسیناسیون در سائوپائولو برای تزریق دوز اول حضور یافته بود. در ویدئویی که منتشر شده این مرد در حالی که در صف واکسیناسیون منتظر رسیدن نوبتش است و استرس زیادی را تحمل می‌کند دیده می‌شود. لحظاتی بعد در حالی که او تلاش می‌کند خونسردی خود را حفظ کند در مقابل یک پرستار قرار گرفته تا واکسن را دریافت نماید.

بیشتر بخوانید

حقه دو زن آمریکایی برای دزدیدن واکسن کرونا نقش برآب شد

اما دقیقا در زمانی که پرستار در حال تزریق واکسن به این مرد است او ناگهان دچار بدحالی شده و روی زمین سقوط می‌کند. تمام این ماجرا توسط همسر ماگویلا که از ترس و وحشت او از واکسن باخبر بود با تلفن همراه ضبط شد.

در ادامه چند پرستار و پزشک بر بالین این مرد حاضر شده و وضعیت پزشکی او را مورد بررسی قرار می‌دهند. لحظاتی بعد این مرد به هوش آمده و با کمک یک پرستار روی صندلی می‌نشیند.

انتشار این ویدئو در فضای مجازی با واکنش متفاوت کاربران همراه بود و برخی حمله فوبیا را واقعی قلمداد کردند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر