سه هزار و 652 فقره طرح تولیدی و اشتغال‌زا در اردبیل اجرا شد


سه هزار و 652 فقره طرح تولیدی و اشتغال‌زا در اردبیل اجرا شد

اردبیل - ایرنا - مدیر صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل گفت: از آغاز دولت تدبیر و امید تعداد سه هزار 652 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به مبلغ 114 میلیارد تومان توسط این صندوق برای اجرای طرح‌های صنعتی در این استان پرداخت شده است.

هادی بابایی مهر روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با اجرای این تعداد طرح صنعتی برای چهار هزار و ۵۵۰ نفر اشتغال ثابت فراهم شده است.

وی اضافه کرد: تولید پوشاک، تولید صنایع چوبی و ام دی اف، تولید شیرآلات بهداشتی، تولید رنگ و رزین صنعتی، تولید انواع سبد میوه‌های پلاستیکی، تولید گرانول، تولید ورق‌های upvc و تولید سرکه چوب صنعتی از نمونه طرح‌های صنعتی حمایت شده توسط صندوق کارآفرینی امید در استان اردبیل است که سهم قابل توجهی از ایجاد اشتغال دارند.

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری‌های جدید در بخش صنعت در استان اردبیل گفت: این صندوق با همکاری ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با شناسایی واحدهای راکد و غیرفعال صنعتی و همچنین راه‌اندازی واحدهای جدید تولیدی صنعتی در استان در راستای رفع موانع تولید و حمایت از سرمایه‌گذاران و همچنین ایجاد بسترهای لازم برای اشتغال و رونق اقتصادی منطقه نهایت تلاش خود را انجام می‌دهد.

بابایی مهر با بیان اینکه طرح‌های شاخص صنعتی در استان اردبیل توان اشتغالزایی بالایی را دارند، افزود: تلاش ما بر این است که طرح‌های شاخص صنعتی را شناسایی و حمایت مالی کنیم .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا