هیات ترای اتلون چهارمحال و بختیاری دوباره رونق می گیرد


هیات ترای اتلون چهارمحال و بختیاری دوباره رونق می گیرد

مجمع سالیانه هیات ورزش سه‌گانه چهارمحال و بختیاری روز گذشته با حضور مهدی گودرزی، رییس فدراسیون در شهرکرد برگزار شد تا مقدمات برپایی مجمع انتخاباتی و تعیین رییس این هیات پس از گذشت 2 سال و نیم از پایان دوره رییس پیشین فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، حمید کریمی در این نشست با بیان اینکه هیات ورزش سه‌گانه استان بیش از ۲ سال است که وضعیت مطلوبی ندارد و بلاتکلیف مانده است، گفت: این هیات در سالیان گذشته همواره در جایگاه‌های اول تا سوم کشور قرار داشت که پس از پایان دوره رییس پیشین این هیات، این فرصت و توانایی از دست رفته است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان افزود: اگر اعتراض و ناراحتی از طرف ورزشکاران و هیات استانی شکل گرفته است به این دلیل است که در این مدت احساس کرده‌اند که فدراسیون، هیات ورزش سه‌گانه چهارمحال و بختیاری را رها کرده است اما امروز اعضای مجمع سالیانه با اعلام رای مثبت خود، تلاش کردند تا شرایط را برای به سامان رسیدن شرایط این ورزش در استان فراهم کنند و رای آن‌ها نوعی مصلحت‌اندیشی است.
کریمی همچنین به برخی ظرفیت‌های طبیعی چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و گفت: ورزشکاران این استان از برترین‌های دوومیدانی و دوچرخه‌سواری هستند و در شنا نیز توانمندی‌های ویژه‌ای دارند که تلفیق این استعدادها می‌تواند اثرات مهمی در پرورش نخبگان ورزش سه‌گانه داشته باشد.
رییس فدراسیون ورزش سه‌گانه نیز در این نشست با اشاره به اینکه هیات‌های استانی بنا به قوانین و آیین‌نامه‌های ورزشی باید مجمع سالیانه خود را به طور مرتب برگزار کنند، گفت: برگزاری این مجمع از وظایف اعضای هیات است و که بنا به آن تقویم عملیاتی و بودجه سالیانه هیات، عملکرد آن در یک سال اخیر بررسی خواهد شد.
مهدی گودرزی افزود: هیات ورزش سه‌گانه چهارمحال و بختیاری در مرحله شناسایی رییس به سر می‌برد و برگزاری مجمع سالیانه این بستر را فراهم کرده است تا اعضا در راستای انتخاب فردی لایق که بتواند وظایف خود را منطبق با آیین‌نامه‌ها و قوانین انجام دهد، به جمع‌بندی برسند.
چهارمحال و بختیاری در ۱۰ سال گذشته از قطب‌های ورزش سه‌گانه کشور به شمار می‌آمد اما در ۲ سال و نیم اخیر به دلیل آنکه هیات سه‌گانه فاقد رییس بوده است شرایط مناسبی را سپری نمی‌کرد و تأخیر در برگزاری مجمع انتخاباتی این هیات در این مدت، موجب اعتراض جمعی از ورزشکاران، مربیان و پیشکسوتان این رشته در چهارمحال و بختیاری شد.
از جمله برترین‌های این رشته در چهارمحال و بختیاری می‌توان به محمدمهدی رحمتی، امین سقائی، زهرا میرزاخانی، نیما انصاری و احسان امینیان اشاره کرد که سال‌ها در عضویت تیم ملی موفق به کسب عناوین برتر آسیایی در رده‌های مختلف سنی شدند و به عنوان نمایندگان ایران در مسابقات دانشجویان جهان و دیگر میادین بین المللی شرکت کردند.

کد خبر 1524878

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تلاش نیروهای امنیتی برای اطفا حریق ناشی از حمله هوایی آمریکا به پایگاه حشد الشعبی