امام جمعه بجنورد: حضور حداکثری مردم در انتخابات ادامه راه شهدا است


امام جمعه بجنورد: حضور حداکثری مردم در انتخابات ادامه راه شهدا است

بجنورد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات 28 خردادماه ادامه راه شهدا و حفاظت از خون این عزیزان است که با انتخاب فرد اصلح می توان به حل مشکلات کشور کمک کرد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام رضا نوری روز یکشنبه در آیین تجلیل از فرزندان اناث شهدا به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه(کریمه اهل بیت) و روز دختر اظهار داشت: صیانت از خون شهدا و حرکت در مسیر ایشان، رسالت خطیری است که برعهده داریم و باید به این وظیفه خود به خوبی عمل کنیم.

وی با بیان اینکه پاسداری از خون شهدای والامقام وظیفه همه اقشار جامعه است گفت: مادران شهدا اسطوره‌های صبر و از خود گذشتگی در جامعه هستند.

وی افزود: امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا مقتدر و سربلند است و این دستاورد مرهون مادران و پدرانی است که فرزندان خود را تقدیم انقلاب و نظام کرده اند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: زنان در دوران دفاع مقدس در تهییج مردان برای حضور در جنگ و مقابله با دشمن نقش بسیار اساسی و موثری ایفا کردند و اگر این زنان و مادران نبودند بطور قطع حضور پرشور در جبهه ها را نداشتیم.

وی افزود: زنان در طول هشت سال دفاع مقدس با مراقبت و محافظت از خانواده در غیاب همسرانی که در جبهه حضور داشتند، بنیان های خانواده را حفظ و تسلی بخش مردانی بودند که با خیال آسوده با دشمن تجاوزگر مقابله کنند.

ایجاد یاس و نا امیدی در دشمنان با حضور حداکثری در انتخابات

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی گفت: در انتخابات ۲۸ خردادماه با حضور حداکثری خود در انتخابات موجب یاس و ناامیدی دشمنان به نظام و ملت سلحشور خواهیم شد.

علی بیگ زاده در اد امه این نشست خطاب به فرزندان شهدا گفت: بار مسوولیت دختران شهید در جامعه به عنوان الگو های حجاب و عفاف سنگین است و وظیفه این بزرگواران در کسب قله های بلند علمی، اجتماعی و فرهنگی بسیار سنگین تر است.

وی با بیان اینکه عزت و اقتدار جامعه اسلامی به خاطر حضور رزمندگان قهرمان در دوران هشت سال دفاع مقدس و ایثار و فداکاری شهیدان است گفت: اگر امروز امنیت در کشور حاکم است همت و رشادتهای شهدا و ایثارگران است.

خراسان شمالی که بیش از سه هزار شهید و هفت هزار جانباز تقدیم نظام اسلامی کرده، ۳۵ هزار رزمنده در جبهه ها داشته است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی گفت: همه مسوولان وظیفه دارند تا در رسیدگی به امور خانواده های شهدا و ایثارگران نهایت تلاش را انجام دهند.

سیدعابس حسینی افزود: شهدای که دفاع از کیان اسلامی را به منافع شخصی خود ترجیح دادند باید یاد و خاطره آنها زنده نگه داشته شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نتایج آزمون استخدامی معلمان چه زمانی اعلام می‌شود؟